niedziela, 17 lutego 2013

Jak rozróżnić bliźniaków Brooks?

Jeżeli macie problemy z rozróżnieniem Luke'a i Jai'a ten filmik powinien wam pomóc. :)) Treść video jest w języku angielskim.


Tłumaczenie:

1. Jai ma dwa pieprzyki pod prawym okiem.
2. Luke ma pieprzyk na środku nosa.
3. Jai ma jedno przebite ucho.
4. Włosy Luke'a naturalnie układają się w prawą stronę.
5. Włosy Jai'a naturalnie układają się w lewą stronę (tak samo jak u Beau).
6. Luke ma przekłutą dolną wargę.
7. Luke jest nieznacznie wyższy od Jai'a.
8. Jai nosi luźniejsze ubrania, natomiast Luke bardziej obcisłe.
9. Włosy Luke'a są naturalnie kręcone.
10. Włosy Jai'a są bardziej proste.
11. Luke ma przebite dwoje uszu.
12. (Według autroki filmiku ;p) Jai ma słodszą twarz od Luke'a.
13. Luke'a ma nieco smuklejszy nos niż Jai (choć mi się wydaje, że jest właśnie na odwrót ;/)
___

14. Luke ma blond końcówki.
15. Mają różne tatuaże.





9 komentarzy:

  1. Wieelkie dzięki <3 Zawsze miałam problem :** :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałem problem na początku z dwa dni teraz już wiek który jest który :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Thx teraz wiem który jest który

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tego problemu według mnie nie da się ich mylić nawet po ich zachowaniach XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje ! Muaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jai jest zdecydowanie przystojniejszy, w zasadzie jak dla mnie kwintesencja idealu faceta, Luke jedynie przystojny wiec przynajmniej ja problemu z tym nigdy nie mialam, choc co prawda na pojedynczych fotach musialam mala chwilke rozkminic, pzdr :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ich po głosie zawsze rozpoznam :D

    OdpowiedzUsuń