wtorek, 12 marca 2013

Co u Janoskians?



Embedded image permalink

Beau dodał to na tt

Embedded image permalink

Beau z pizzą :D

Beau napisał na tt: Ktoś mowi że nie możesz byś smutny bo ktoś ma gorzej, to tak jakby ktoś powiedział że nie możesz być szczęśliwy bo ktoś jest szczęśliwszy. 

Some Saying you can't be sad because someone might have it worse is like saying you can't be happy because someone is probably happier.

Embedded image permalink

Nowe zdjęcie Jai'a


Z serii " Jai się nudzi" :P



Zdjęcie: Luke na NBA ;) /p

Embedded image permalink

Chłopcy na meczu NBA


Filmiki:
http://www.keek.com/!5K9ubab  - Beau jakiś ty zabawny :P
http://www.keek.com/!fJyubab -  pasjonujące :P
http://www.keek.com/!bujubab - dziecko Daniel pokonuje swój strach przed roller coasterem :D





Jia i Beau na roller coasterze


Zdjęcie: Skip czekajac na jazde roller coasterem /p.


Daniel czeka  na swoją kolej na roller coasterze

Embedded image permalink

zdjęcie dodane na wspólne konto Janoskians


Luke i Jai w Hollywood

Luke napisał na tt " Mój tata jest magikiem, zniknął gdy miałem 3 lata" 

My dad is a magician he disappeared when I was 3



Embedded image permalink

Zdjęcia dodane przez Mariam: 









4 komentarze:

  1. jak ty rozróżniasz bliźniaków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak MY odróżniamy bliźniaków? :)) Po pierwsze Jai częściej chodzi w czapkach, Luke ma dłuższą fryzurę oraz kolczyk w wardze (co bardzo pomaga ;D) Poza tym jak się naogląda duuuużo ich zdjęć, to później coraz łatwiej jest dostrzec różnice w wyglądzie. Jednak są czasami takie chwile, kiedy sprawia nam to problem np. jeśli zdjęcie jest złej jakości lub są pokazani ze znacznej odległości ;)

      Usuń
  2. bo ja jeżeli widzę zdjęcie i Luke nie ma kolczyka to ja nie wiem który to który. Dla mnie oni sa tacy sami ;) Życzcie mi powodzenia. Może kiedyś zacznę ich rozróżniać ;)

    OdpowiedzUsuń