niedziela, 5 maja 2013

Wywiad z Janoskians dla MTV Australia

Janoskians – Beau, James, Jai, Luke  i Daniel -  są w mieście,  aby promować swój nowy singiel „Best Friends „ – rozmawiamy z nimi, by dowiedzieć się wszystkiego o ich nadchodzącej światowej trasie, i o tym jakie jest życie w Hollywood.
MTV Australia: Jak minął wasz czas w L.A?
James:  Celebryci są wszędzie. Możesz ich zobaczyć w każdym kącie…
Beau: Spotkaliśmy, Chrisa Brown’a, Wiz’a Khalifa, Jay Sean’a, Austina Mahone, Cody Simpson’a i Arianę Grande.
MTV Australia: Mówicie o Arianie Grande. Jai – wracasz na rynek?
Luke: Nie, on nadal jest z nią. Są razem i przez to stają się silniejsi. Ona, z dala ode mnie ukradła mojego brata bliźniaka!
MTV Australia: Możecie nam powiedzieć czego możemy się spodziewać po nowy singlu „Best Friend”?
Beau: To na pewno nie jest kolejny „Set This World on Fire”. Ten kawałek jest znacznie bardziej taneczny i klubowy. Jest zabawny, niegrzeczny i na pewno nie ma wyczucia boysbandu.
MTV Australia: Dlaczego nie uważacie się za boysband?
Beau: Ponieważ możemy dodawać  nagie zdjęcia na facebooka,  i nie mamy przez to problemów. Możemy robić co chcemy, ponieważ to my tworzymy swój wizerunek. Tak jak na przykład teraz mogę powiedzieć „fuck”.
MTV Australia:  Gdybyście mieli spędzić czas z jednym z boysbandów – One Direction, The Wanted czy The Collective, który byście wybrali?
Luke: Cóż Collective są z tego….
Beau: One Direction!
James: Cóż, ja jestem wielkim fanem The Wanted.
Beau: Nie, poważnie One Direction, Louis jest mój.
MTV Australia: Gdybyś mógł wybrać którą gwiazdą byś był, jaki był by twój wybór?
James: Justin Bieber.
MTV Australia: Co wasi koledzy myśleli o sukcesie, który odnieśliście?
Daniel: Koledzy? Jacy koledzy?
Beau: Po drodze straciliśmy wielu kolegów, ale nasi przyjaciele, którzy są z nami, są bardzo szczęśliwi.
Jai: Przynajmniej teraz wiemy, kto jest prawdziwym przyjacielem.
MTV Australia: Czy to prawda, że będziecie mieli nowy telewizyjny program?
Beau:  Rzeczywiście prowadzimy rozmowy z producentem  Ellen DeGeneres. Ale nie możemy nic więcej powiedzieć na ten temat. Bez komentarza!
MTV Australia: Wreszcie –  czego możemy oczekiwać od światowej trasy - #NotABoyBand?
Luke: Zabawnego wieczoru!
Beau: Śpiewu, komedii, aktorstwa i Live stream. Mnóstwa kamer, reakcji tłumu. Będzie dziko.
James: Tak to będzie wielka impreza.
MTV Australia: Beau, Luke, Jai, Daniel  i James powrócą do Australii na ich światową trasę #NotABoyBand. Live Nation ogłasza, że chłopcy będą uderzać do lokali ( 22-29 czerwca). Bilety są dostępne w sprzedaży od 3 maja.  I nie zapomnijcie zapoznać się z nowym singlem  „Best Friend”, który ukarze się 17 maja.




Przepraszam  za błędy, starałam się to przetłumaczyć, tak żeby było w miarę zrozumiałe... ważne że sens słów został zachowany :P


1 komentarz:

  1. Jej, sztrasznie mi się miło zrobiło, gdy czytałam twój komentarz ;)
    widzę janoskians, lubie ogladac ich filmiki, gdy mi sie nudzi ;)
    w kazdym razie jesli jestes zainteresowana, to zapraszam, bo mam kolejny rozdzial ;)
    http://mpsth.blogspot.com/
    Buziaki
    Aluszri

    OdpowiedzUsuń