poniedziałek, 23 czerwca 2014

Co u Janoskians?


Zdjęcie od Jai'a



Chłopcy planowali swoje show na nową trasę.

Kilka zdjęć od James'a





Zdjęcie od Tiffany, na którym znajdują się James i Daniel



'Wina mojej diety'- Beau



Jai przez całe życie pragnął odwiedzić Vegas. 
Przypomina mu o Elvis'ie Presley'u.

James był na występie Dj'a Afrojacka'a



'Ja i Ronnie. Jak bardzo jesteśmy przystojni?'- Daniel



Jai w końcu wyjął agrafkę z dziurki w brwi



Historia James'a

'Usłyszałem ruch na dole i pomyślałem, że ktoś już nie śpi.
Pomyślałem żeby zejść na dół i pochillować z nim,
ponieważ byłem znudzony (?). Podczas schodzenia
po schodach, gdy doszedłem do kilku 
ostatnich stopni zobaczyłem pie*dolonego skunksa, 
który biegł w moją stronę! W panice uciekłem i zamknąłem się w pokoju
 podczas gdy skunks czuł się jak w domu.'


Bliźniaki i Matthew Espinosa




Przeróbki dodane przez Jai'a



Jai nie może brać na poważnie swoich tweetów, 
przez swoją ikonkę, na której jest jego zdjęcie gdy miał 12 lat.

Z instagrama Daniel'a



Za kulisami RGEC






















1 komentarz:

  1. James ma bardzo ciekawą historię :) Jest niezwykle twórcza i kreatywna :D

    OdpowiedzUsuń