środa, 11 lutego 2015

Co u Janoskians? 11.02.15

Daniel ma zamiar zrobić follow spree lub ask Skip kiedy się obudzi. 
Bądźcie czujni!

Chłopcy podczas Grammy 2015

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Fryzura i buty Beau specjalnie na tę okazję

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Jai upił się tak bardzo, że następnego dnia nic nie pamiętał.
Kiedy się obudził znalazł na swoim telefonie selfie z psem.

Bezpośredni odnośnik do obrazka


'OMG James jest bardzo mały w prawdziwym życiu'- Luke

Bezpośredni odnośnik do obrazka


'Jesteśmy bardzo słodcy'

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Daniel w pierwszym dniu szkoły

Bezpośredni odnośnik do obrazka


'Miałem mięśnie'

Bezpośredni odnośnik do obrazka


'Cztery słowa, które opisują naszą nadchodzą epkę: Punk Rock Mother Fuckers'- Beau

'Przyszedłem do salonu.
Daniel: awww masz słodkie kolana!
Ja: ..Czekaj, co?
Daniel: yeah Twoje kolana są bardzo słodkie. Moje są ohydne.'- James

Nowe zdjęcia Luke'a

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Zdjęcie od Beau

Bezpośredni odnośnik do obrazka

'Słodcy my'

Bezpośredni odnośnik do obrazka

James

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Przeróbki od Beau

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Zdjęcie z insta Daniel'a

Bezpośredni odnośnik do obrazka


'Czuję, że moje mama nigdy nie pozwoliła mi spotkać mojego taty,
ponieważ jestem w połowie Włochem, w połowie jaszczurką,
Jest gdzieś teraz i znosi jajka'

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Kolejne zdjęcie od Beau

Bezpośredni odnośnik do obrazka








4 komentarze: