piątek, 25 września 2015

Co u Janoskians? 25.09.2015

Chłopcy są w Grecji. 
Na lotnisku zostali otoczeni przez tłum fanek 
i musieli schować się w toalecie.
Następnie opuścili lotnisko tylnymi drzwiami.

Jai w Grecjii

Bezpośredni odnośnik do obrazka

James w Madrycie

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka



Nowe zdjęcie Beau

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Ze snapchata




Bezpośredni odnośnik do obrazka

Baniel

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Zmęczony Luke

Bezpośredni odnośnik do obrazka

'Spotkałem dzisiaj fankę i zobaczyłem ślady cięcia się,
Zatrzymałem i wziąłem ją na bok.
Postarałem się, żeby obiecała mi, że przestanie
i powiedziałem, że jej życie jest tego warte.
Przekazuję to do wszystkich tnących się, łamie mi to serce.
Proszę, pierdol to gdzie społeczeństwo Cię umieszcza.
Jesteś tego wart.
Za każdą wylaną łzę, za każdą kroplę krwi wylaną z Twojego ciała,
za każdy czas kiedy czułeś ból.. proszę, pamiętaj, że
ja Cię kocham' - Luke

'Powrót do czasów kiedy nic nie znaczyło'

Bezpośredni odnośnik do obrazka

M&g party w Madrycie





















4 komentarze:

  1. Hej słoneczka ❤ Dopiero zaczynam swoją przygodę z Jano dlatego mam pytanie kto to jest Ronnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Menadżer Jano, ale dziś Beau napisał na tt go zwolnili za plotki..

      Usuń
  2. Czy coś się dzieje że tak długo nie ma notki? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki krab zaatakował dom mojego jednorożca

      Usuń