sobota, 14 listopada 2015

Co u Janoskians? 14.11.15



Chłopaki w obliczu tragedii w Paryżu przesłali wyrazy współczucia:

Daniel:
"#prayforparis to takie smutne i przykre"
"Mam nadzieję, że wszyscy we Francji są bezpieczni, moje modlitwy płyną w kierunku wszystkich tam przebywających i rodzin ofiar"

James:
"Pozostańcie bezpieczni, jeśli jesteście w Paryżu właśnie teraz, to szalone jaki świat staje się niebezpieczny"
"Dlaczego w ogóle istnieje złość i grzech, po prostu skup się na byciu szczęśliwym człowiekiem"








Przeceny na Dirty Pig

Embedded image permalink

Embedded image permalink



Dziewczyna Daniel'a Lucy Raw obchodzi swoje urodziny. Skip złożył jej życzenia i dodał to zdjęcie

Embedded image permalink

"To jest jak mój kolega śpi"

Embedded image permalink

Daniel na instagramie

Embedded image permalink


Mali Brooksowie

Embedded image permalink

Embedded image permalink


Beau w wannie :)

Embedded image permalink


"To jest powód, dla którego go kocham" - Beau

Embedded image permalink


Zdjęcia z teledysku do TD

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink


"Dzień dobry kochani"

Embedded image permalink

"Nowy album One Direction 😭 dorastałem słuchając tych chłopaków. bardzo dumny"


James dodał zdjęcie wiadomości od Nasha Grier'a, napisał również, że jest z niego dumny 

Embedded image permalink

James tweetował pod hasztagiem #PrayforLebanon :

"Dlaczego każdy nie może po prostu kochać i zrozumieć, że to jedyny sposób, aby być kochanym, nie mogę się doczekać momentu, w którym wojna na Środkowym Wschodzie się zakończy"

"Myśli i modlitwy kieruję do rodzin dotkniętych tragedią, i dużo miłości dla mojej ojczyzny ♥ gdybym tylko mógł pomóc"


"Te dwie minuty, w których Jai jeszcze nie żył, a ja się urodziłem były najpiękniejszymi chwilami mojego życia" - Luke :')

"Żartuję, kocham się Jai"

Luke dodał na tt

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Luke ze snapchata Kiany

Embedded image permalink

"Nowy album Justina Bieber'a 👌"

"Made in the A.M. jest równie cholernie dobry"

"#mirrormodel"

Embedded image permalink



1 komentarz:

  1. w dziale The Janoskians jak sa piosenki, to nie jestem pewna, czy powinno sie znalezc "we don't whip, we don't nae nae", "rock opera" i "lahme song", poniewaz wydajemi sie, ze jakby to byly ich typowe piosenki to dali by je na spotify ;)

    OdpowiedzUsuń