środa, 20 stycznia 2016

Co u Janoskians? 20.01.15


14 stycznia Skip zrobił YouNow, jeśli ktoś przegapił, to tutaj może je obejrzeć


Daniel na snapchacie

Embedded image permalink

Zdjęcie do @gazgshore 

Embedded image permalink

Luke dodał zdj na instagrama
"Zabierzcie mnie tam z powrotem"

Embedded image permalink

"Oglądanie programów kulinarnych późno w nocy, kiedy jesteś głodny, to nie jest najlepszy pomysł" - Lukey

"Wszyscy doceniają twoją szczerość... dopóki nie jesteś szczery z nimi... wtedy jesteś dupkiem"

"Beau rozwalił blender i pomyślał, że jeśli przeniesie to do innego pokoju, to zaliczy się to jako sprzątnięcie"

Embedded image permalink


"Nie przeszkadzaj mi... jestem tylko skarpetką - Hamlet" - Beau  :D

Embedded image permalink

Embedded image permalink

"Chcę iść nago na snowboard"

"Pineapple G"

Embedded image permalink

"@JivDude jestem zadowolony, że w końcu ktoś okazał należyty szacunek mojej cukinii"

Embedded image permalink


James tweetnął po polsku "Może kiedyś" !! ♥


Embedded image permalink


"Kto chce na przejażdżkę" - Jai

Embedded image permalink

#TopFiveLive

Embedded image permalink


Sąsiedztwo Jai'a haha -->  LINK

"hej ludzie mam imię jai i mój telefon jest zepsuty"

Komentarz Jai'a na facebooku

Embedded image permalink

Embedded image permalink


Luke na instagramie

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz