czwartek, 27 czerwca 2013

Co nowego u chłopaków?

Wassup? Jestem Endżi, mam 17 lat i przez najbliższe 2 tygodnie będę na stażu na tym blogu ;) Jeżeli się spiszę na 6+ to zostanę tutaj z Wami na stałe :D
 A teraz kilka informacji:

 23 czerwca James spędził miło czas z rodziną Veronici Bravo. Wtedy tez powstało wcześniej dodane zdjęcie na Instagrama dziewczyny:

Na spotkaniu była też reszta ekipy Janoskians ;)

Z okazji wczorajszych 20-tych urodzin Ariany prawie wszyscy złożyli jej życzenia :)
 (tłum. "Wszystkiego Najlepszego przepiękna! Mam nadzieję, że masz wspaniały dzień, na który zasłużyłaś! Mam nadzieję że pewnego dnia się spotkamy. Wysyłam urodzinowe życzenia")

 (tłum. "Wszystkiego Najlepszego dla mojej najlepszej 20-letniej dziewczyny. Kocham Cię")

 (tłum. " Wszystkiego Najlepszego dla mojej przepięknej szwagierki! Niedługo wszyscy będziemy świętować")

(tłum. Wszystkiego najlepszego. :D) <-- podwójny uśmiech")

(tłum. "Wszystkiego Najlepszego")

(tłum. "To Twoje dwudzieste urodziny kochana! Oby wszystkie Twoje marzenia się spełnią następnego dnia + zawsze ktoś tak piękny jak ty zasługuje na rozpieszczanie!")


Polskie Arianators oraz Janoskianators zorganiozowały także akcję dla Ariany

 Mariam za 2 dni zobaczy się z Ronnie'm i będzie razem z nim w Sydney podczas jednego z koncertów chłopaków.

Nowe zdjęcia chłopców

Beau:

Luke z jego ulubioną łyżeczką ;D







Nowa ikonka Luke'a na twitterze:


Gina dodała filmik, w którym babcia braci Brooks mówi, by szanować chłopców ich:
keek 


Nowy odcinek naAwesomenessTV



PS. Jeżeli kiedyś ktokolwiek się zastanawiał co oznacza ten tatuaż:
  
To już tłumaczę. Jest to "pies" zaprojektowany przez śp. Keith'a Haring'a. Często dopisywany do niego tekst "dogs are gonna bark" (tłum. "psy będą szczekały") odnosi się do hejterów, którym nie pasuje wszystko, co robią chłopcy.

Piszcie w komentarzach czy się nadaję ;) Z góry dziękuję x


Keeki:

3 komentarze:

  1. Endżi jak na twój pierwszy wpis wszystko świetnie bardzo mi się podoba + dzięki, że dodałaś co oznacza ich tatuaż psa bo zawsze się zastanawiałam nad tym. Mam nadzieje, że za niedługo bd też prowadziła tego bloga :*. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nadajesz, nadajesz :) super post ;3

    OdpowiedzUsuń