niedziela, 30 czerwca 2013

Kilka nowinek

To znowu ja Endżi i podaję kilka nowych informacji :)

Chłopcy po ostatnim koncercie w Sydney wrócili już do Melbourne, do domów. Chłopcy poinformowali fanów o tym, że na występie był ich stary, dobry znajomy Faydee, którego znamy z piosenki Forget The World. W teledysku do piosenki wystąpili m. in. Janoskians :)

 Luke widział Faydee na ekranie :)

James na scenie (chłopak używa tego zdjęcia jako header na twitterze)

 tak się kończą imprezy wg Daniela

James śpiący na lotnisku :)



chłopcy na lotnisku

zdjęcia od Normana




nowa fotka Luke'a

to zdjęcie James dodał na swój Instagram:
poznajecie to miejsce? :)

Mariam poinformowała, że teraz ma takie same Bransoletki Przyjaźni jak chłopcy :)

 Gina wstawiła to zdjęcie Daniela na swój Instagram (chyba nie trzeba go komentować...)

 nowe zdjęcie Giny

to zdjęcie Ariany udostępnił Jai na swoim twitterze

Luke w Adelaide

Daniel i makiety chłopaków z One Direction :) (nie wiem kiedy to zdjęcie zostało zrobione)

te wideo chłopców pobiło już liczbę 5.000.000 wyświetleń

wideo z Mazzi Maz

Nowe keeki:

 Jaki był pierwszy filmik, który obejrzeliście u Janoskians? Jak go wspominacie? :)

9 komentarzy:

  1. Jako pierwszy filmik u Janoskians obejrzałam Awkward Train Situations #2 przez niego a raczej dzięki niemu poznałam chłopców. Wspominam go bardzo miło i ciesze się, że znalazłam się tego dnia, o tej godzinie właśnie na tej stronie gdzie był wstawiony. Była to poczekalnia Bestów :) Od tamtej pory minęło 7 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dzięki Bestom poznałam chłopaków :o tylko, że pierwszy obejrzany filmik to był Ellen's Dance Dare i to było rok temu :)

      Usuń
    2. Wychodzi na to, że Besty zmieniają życie ludzi ;D My za to "odkryłyśmy" ich dzięki Twitterowi ;)

      Usuń
  2. Ja jako pierwszy filmik ich który oglądnęłam to był Ellen's Dance Dare pamietam jak sie uśmiałam i pomyślałam ze sa bardzo zwariowani :) no a potem oglądałam ich wiecej filmików i zaczęłam szperać po necie więcej informacji o nich i tak o to powstała moja przygoda z Janoskians ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłaś filmik na Bestach? :D

      Usuń
    2. a niestety nie ;D znalazłam go na tej stronce gwiazdunie.pl tam własnie było troszke o nich i filmik :)

      Usuń
  3. Ja obejrzałam ich pierwszy filmik to był chyba jakiś challenger. Po prostu śmiałam się z ludzi i w polecanych byli właśnie daresundays no i tak się zaczęło i to trwa już ponad grubo rok ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja 'What Direction?' :D

    OdpowiedzUsuń