poniedziałek, 16 września 2013

Nowości

 Nowy Tomorrow Morning na kanale 69 :)
Osobiście nie podoba mi się ten odcinek. Całość ratuje tylko końcówka z Beau :)


Kilka faktów:

Beau nie widzi różnicy między "your" a "you're" ("your" - twoje; "you're - skrót od "you are" ty jesteś) Luke jest zażenowany tym faktem i nie rozumie, jak oni mogą być ze sobą spokrewnieni.

John, ojciec Daniela napisał na twitterze: "Daniel, nie było cię w domu od miesiąca! Gdzie jesteś mały idioto?" Jak zawsze Pan Sahyounie jest poinformowany o tym, gdzie znajduje się jego dziecko :D

 Daniel twierdzi, że reszta chłopców jest antyspołeczna, ponieważ wiecznie siedzą przy swoich telefonach i nie chcą się z nim bawić w chowanego. Cały Skip :D

Skip nazwał Beau "stooge" (w tłumaczeniu marionetka) i stwierdził, że gdyby Beau był burgerem w McDonaldzie to nazywałby się McStooge (McMarionetka).

James złożył dzisiaj swojej młodszej siostrze Nicole życzenia i liczy, że ta prześle mu trochę gotówki.


Chłopcy ostatnio spotkali Pię Mię i Kypie Jenner i spytali je o drogę do sushi baru. Beau ma także zdjęcie z Pią:
Beau opisał to zdjęcie jako "krowa wąchająca moje jaja"


Antyspołeczna trójca :D


"Za dużo nagich Janoskians. Gdybym tylko był nastoletnią fanką..." - Ronnie
Jeżeli tam codziennie są takie widoki to ja chcę do ich domu!


Beau zrobił to zdjęcie dla wszystkich, którzy nie rozumieją ludzi, którzy noszą okulary w domu.


Zdjęcie od #janospy


Rodzinne foto chłopaków


Luke ostatnio rozmawiał z mamą, dziadkiem i babcią na FaceTime


Ostatni wieczór chłopcy spędzili z Faydee'm



Skip przyłapał Ronniego podczas snu


Z IG Jai'a


Keeki:


Endżi

4 komentarze:

  1. Mi tam się filmik podoba (najlepsze z Beau i Danielem). Keek "Kocham tańczyć" jest zaje***** xD

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego ci się nie podoba? :D
    Jai i kurczak xd hahaha, nie mogłam z tego
    Beau i Luke cudowni XD
    James pogodynka? xd
    i Daniel w zasadzie tylko goły Daniel ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak zobaczyłam Daniela to mi kopara opadła i musiałam wyłączyć monitor bo akurat młodsza siostra stała obok XD ale tak ogólnie to ta część nie była tak śmieszna jak poprzednie, jedynka była najlepsza :D

      Usuń
    2. mi się podobało, ale zgadzam się, że 1 najlepsze :D

      Usuń