wtorek, 24 września 2013

Nowości


Na początek mały update odnośnie Creeping. jeżeli czytaliście ostatnio tweety Luke'a, to dało siętam zauważyć tweet "I ship Jai with Margaret", czyli że tak powiem łączenie kogoś w pary. Jednak Margaret to nie jest dziewczyna Jai'a tylko kobieta od której Jai chciał buziaka w najnowszym filmiku :)
Piszę to tylko dla informacji, ponieważ jak sama przeczytałam tego tweeta to mnie zdumiło.


Beau ma nawyk opowiadania sobie żartów, z których sam się śmieje.
Najstarszy z Brooks Brothers nazwał Daniela przebranego za Pandę PanDan :) Jak dla mnie to Skip już zawsze mógłby nosić strój pandy, bo wygląda w nim niezwykle urokliwie :)

Nowe zdjęcie Beau


Luke zadowala swoje fanki nową fryzurą :)

Luke ma też nowy aparat i zapewne powrócą zdjęcia na stillscene (Instagram).


Jai dostał Grand Theft Auto V, z którego płytą biegał i krzyczał po całym domu.
Jai także dziękuje kelnerce, która dała mu dwa widelce, gdyż zapewne "ten mu się nie przyda"


Daniel ma ochotę na arbuza.

Przy temacie Daniela: nowe zdjęcia jego i Ronnie Diamonda



James poinformował nas, że Ronnie zauważył powiązania między statusami jego i Daniela na facebooku. Otóż James ma status, że jest mężem, a Daniel - żoną.
 Brawa dla tych panów!

Niedziela była najgorszym dniem w życiu Jamesa, ponieważ rozstał się z Veronicą :(


Nowe zdjęcia na Instagramie






Jeżeli chcecie zakupić bluzy i koszulki Janoskians w Polskich cenach to zapraszam do Kukiczo gdzie takie ciuchy są oferowane ;) Ja osobiście mam zamiar zrobić sobie własną bluzę, jak to mi wyjdzie to się kiedyś wam pochwalę ;D

Keeki:

Pytanie od Luke'a na dziś: jaki jest wasz ulubiony fragment nowego filmiku? 
Liczymy na odpowiedzi w komentarzach :)

Endżi

5 komentarzy:

  1. James rozstał się z... Nie! Błagam... ;____;

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey! Jak to mam napisać?... Chciałam byście dodały do zakładki o blogach mojego.
    Link: forget-about-other-girls.blogspot.com
    Autorka: Arrira Monnut
    Opis: „Zawsze na świecie ktoś na kogoś czeka.”
    Czasami za długo.
    „Żyj chwilą.”
    Ale czy warto?
    „Miłość cierpliwa jest.”
    Dlatego lepiej czekaj na właściwą.
    „Najpiękniejsze jest niewidoczne dla oczu.”
    Więc odpuść sobie inne.
    „Miłości szukasz daleko, a jest za twoimi plecami.”
    Obróć się. To ona.
    [tego nie piszcie xD(w nawiasie ma być Kursywą i od akapitu każde zdanie xxx)]
    Serdecznie zapraszam na perypetie pewnych dziewczyn i piątki chłopaków na który widok mdleje co druga przedstawicielka płci przeciwnej.
    Zdjęcie, ikonka: na moim blogu... W pasku po prawej "Forget about other girls...."
    PS GENIALNY BLOG! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;) Jeszcze musisz dodać nasz button na swojego bloga (układ bloga-> dodaj gadżet-> obraz (button)-> link http://the-janoskians-poland.blogspot.com/

      Usuń
  3. Coooooo James i Veronica nie są razem , że cooooo?! :'''(
    Nieeee :'''(

    OdpowiedzUsuń