poniedziałek, 7 października 2013

Co u Janoskians?

  Jai napisał twitlongera o tym co aktualnie dzieje się w jego życiu - http://www.twitlonger.com/show/n_1rpg0d4

Tutaj znajdziecie tłumaczenie - TWITLONGER JAI'A

Odpowiedź Ariany

" Powiedziałeś mi, że jeśli do ciebie nie wrócę, zrobisz tak, żebym wyglądała źle w oczach świata... nie będę się dłużej ciebie bała i twoich kłamstw"

wiadomość Jai'a do Ariany
to jest prawdziwa wiadomość jaką Jai wysłał do byłej dziewczyny


Embedded image permalink
tłum.
"Dzieliłaś ze mną dużą część mojego życia, byłaś moją pierwszą miłośćią i naprawdę kimś kogo nigdy nie zapomnę. Dalej wiążesz się z wieloma moimi wspomnieniami i to miłymi. To dziś dnia jesteś moją definicją perfekcyjnej dziewczyny- proszę cię, nigdy się nie zmieniaj, pozostań tą niezwykłą dziewczyną, w której się zakochałem, jeśli pozostaniesz wierna sobie zajdziesz daleko i naprawdę cię kocham. Dziękuję ci, że nauczyłaś mnie jak dorosnąć jako osoba i mam wielką nadzieję, że pozostaniemy przyjaciółmi. Kocham cię na zawsze. Bądź bezpieczna, będę tutaj zawsze dla ciebie"

a jej wypowiedź tak skomentował: tak jasne, powiedziałem tak... straciłem dużo szacunku przez to kłamstwo, to jest po prostu niewiarygodne"


" Wiedz że to prawdziwa miłość , kiedy ona goli nogi dla ciebie"  - Jai

Embedded image permalink

Najlepsza rzecz jaką kiedykolwiek widział Jai

Embedded image permalink

nowe selfie

Embedded image permalink

Jai:

" Pamiętam kiedy moim największym zmartwieniem, był wybór smaku płatków które mam zjeść na śniadanie"

" Czasami patrzę na Luke'a i myślę - chciałbym wyglądać jak ty"

"Wszędzie, wszędzie, gdziekolwiek pójdę. wszędzie, gdzie byłem, jedyne co widzę ... to piękni ludzie"


Nowe zdjęcia Luke'a

Embedded image permalink

Zdjęcie: Przywitajcie nową ikonkę Luke'a na twitterze :) / k


http://distilleryimage2.ak.instagram.com/ea1dae6a2d2c11e3a03a22000aaa0517_8.jpg


Embedded image permalink


Embedded image permalink


Lukowi bardzo się spodobały oczy tego pieska :D

Zdjęcie: Zobaczcie, jakiego słodziaka spotkał Luke. Bardzo podobają mu się jego oczy. Chciałby go sobie wziąć. / k

Luke twierdzi że Heartbreaker Justina jest doskonały :)
  
Wiadomość Luke'a do Ariany, widać że jest na nią wściekły...


" Czasami patrzę na Beau i myślę - jesteś taką ciotą"

" Beau może i jest ciotą. ale podrywa więcej dziewczyn niż ja, szacunek" - Luke


Chłopcy spotkali faceta który miał taką samą bluzkę jak James - sama radość :D

Embedded image permalink

Zdjęcie: Chłopcy spotkali dziś na ulicy przechodniego, który miał taką samą koszulkę jak James. Nie obeszło się bez podjary i uwiecznienia tej chwili na zdjęciu. /pe

Baby Daniel

Embedded image permalink

Zdjęcie: A tak śpi Skip! /pe

Oto co chłopcy naprawdę robią na siłowni

Embedded image permalink

Beau
" Tak byłem aresztowany"

" Ponieważ mówiłem złe rzeczy o illuminati."

"Szybkie follow spree zanim spędzę 3 lata w więzieniu,  RT"

"Sława i pieniądze nie będą trwały wiecznie, wspomnienia tak"


Nowa ikona Beau na tt


Zdjęcie na dobranoc :)

http://distilleryimage8.ak.instagram.com/7237f9122f1811e3b2c822000ae800bd_8.jpg

Oto dlaczego Beau kocha nasz fandom :D

Embedded image permalink


Chłopcy z Cheerleaderkami
Embedded image permalink
Pop a trace

Embedded image permalink

Beau był w Starbucksie

http://distilleryimage9.ak.instagram.com/24b81e022d7d11e3860a22000a1fa51d_8.jpg

http://distilleryimage2.ak.instagram.com/cf6b48f22e0d11e382d922000aeb41ac_8.jpg

Daniel 

Skip twierdzi iż zroił sobie kolczyka na penisie! Jak myślicie to prawda? :D

" Twój czas jest ograniczony, nie marnuj go na życie cudzym życiem"

" Nie mogę spać, myślę o tobie. Tak o tobie!"

"Naprawdę doceniam wszystko w moim życiu, rodzinę, chłopów i was Janoskianators, jesteście piękni i niesamowici"

Selfie od Skip'a

http://distilleryimage7.ak.instagram.com/d449343e2df811e3b0e622000ab78692_7.jpg

Selfie  na lodówce z Jaimy :D

Embedded image permalink

James

" Wszystko co chcę robić to  uszczęśliwiać was dziewczyny i chłopaki i będę to robić. "

" Marzyłem o możliwościach, które teraz mamy.To wszystko dzięki wam... Dziękujemy"

Nowa fryzura James'a :) 

Zdjęcie: Jak zauważyliście na poprzednich fotkach (lub nie) Jamzi ma nową fryzurkę! :) 
/pe

Z insta James'a  " Nie możesz iść do łóżka bez filiżanki herbaty" - tak jakby znajomy cytat, kojarzycie? :P

http://distilleryimage3.ak.instagram.com/911551b22f8711e3a26e22000ab4807c_7.jpg

Zdjęcia dodane na tt przez Jacob'a

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Janospy

Embedded image permalink


Na koniec! Podczas akcji #JanoskiansComeToPolandWeHavePinkVans pojawiliśmy się w Worldwide Trends! ;)

12 komentarzy:

  1. przetlumaczycie tą wiadomosc do Ariany ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dzieliłaś ze mną dużą część mojego życia, byłaś moją pierwszą miłośćią i naprawdę kimś kogo nigdy nie zapomnę. Dalej wiążesz się z wieloma moimi wspomnieniami i to miłymi. To dziś dnia jesteś moją definicją perfekcyjnej dziewczyny- proszę cię, nigdy się nie zmieniaj, pozostań tą niezwykłą dziewczyną, w której się zakochałem, jeśli pozostaniesz wierna sobie zajdziesz daleko i naprawdę cię kocham. Dziękuję ci, że nauczyłaś mnie jak dorosnąć jako osoba i mam wielką nadzieję, że pozostaniemy przyjaciółmi. Kocham cię na zawsze. Bądź bezpieczne, jestem zawsze tutaj dla ciebie."

      Usuń
  2. I love you Luke <3 you're perfect. Biedny Jai :( Ta wiadomość była na prawdę wzruszająca. Mam nadzieję, że kiedyś odnajdzie swoją kolejna miłość :)

    Kocham Cię :) Dzięki, że prowadzisz tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem wypada skomentować c:
    No więc na początku chcę ci bardzo podziękować za prowadzenie bloga c: naprawdę dużo musicie dla nas się męczyć c: jesteście wspaniałe przez to co robicie. Tu jest już z milion informajci o nich
    Naprawdę wam dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy, że wchodzicie, czytacie i komentujecie. Wtedy widzimy, że nasza praca nie poszła na marne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też strasznie chce podziękować wam ;3 za to ze prowadzicie to, staracie sie dajecie nam dużo informacji to, dzieki takim ludziom jak wy ,tak naprawdę są te wszystkie blogi itp. Jestem naprawdę szczęśliwa ,ponieważ dzięki temu mogę dowiedzieć sie dużo informacji o chłopkach co się dzieje u nich ,a wiem ze to wymaga pracy i to wszystko jest dzięki wam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Luke napisał do Ariany ? pszetłumaczysz? pliss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "wow, jesteś żałosna. Zablokowany, unfollowany i zgłoszony. Miłego życia, postaraj się nie pieprzyć z innymi w między czasie."

      Usuń
  7. Wooow ostro ! A co Ariana zdradziła Jai'a ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ps.jestem nowa w świecie Janoskians i na tym blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdradzała go z Mac'iem Millerem i Nathanem Sykes'em.

    OdpowiedzUsuń