poniedziałek, 21 października 2013

Nowości

Kilka informacji:

Zapewne pamiętacie informację o wyprzedaży garażowej organizowanej przez Ginę. Mama Brooksów podała adres, pod którym sprzedaż się odbędzie. Nudziło mi się trochę i znalazłam (tak mi się wydaje) dom braci Brooks, który niestety idzie pod młotek :( 
Keep calm, nie oznacza to jednak, że rodzina Brooks emigruje do USA na stałe. Zapewne chłopcy wpadli na pomysł kupna mamie nowego domu, jako rekompensaty za wytrzymywanie z nimi przez wiele lat :)
Przed domem niestety jest trochę zarośnięte, więc za dużo nie zobaczycie.
Oto screen domu z Google Maps Street View:


Chłopcy niedługo będą w publicznej telewizji w USA na kanale 5 o 21:15.


Luke znowu zgubił iPhone'a :(


James ostatnio chyba miał styczność z rasizmem, gdyż na twitterze napisał coś takiego: "Tak, jestem Libańczykiem, po co jesteś taki rasistowski? Jestem Libańczykiem i w d*pie mam co o mnie myślisz i do jakiego stereotypa mnie przypisujesz".

James: "Pocałuj mnie jeśli się mylę, ale dzisiaj środa, tak?"
Jak wiele buziaków dla tego głupka? :D


Danielowi i Jamesowi zebrało się na wspominanie dawnych lat z okresu, jak się spotkali po raz pierwszy. Trzeba przyznać, że wiele się od tego czasu zmienili :)
Oto dwa dostępne zdjęcia:


Z jednego ze zdjęć z dzieciństwa James zrobił sobie nową ikonkę na twitterze :)


Daniel ostatnio włamał się na twitterowe konto Ronniego i zamiast napisać: "I want your
 dick" (chce twojego pe*isa) naipisał: "I want your duck", co na tłumaczenie znaczy "chcę twoją kaczkę".


Beau po raz kolejny zaskoczył nas swoimi mądrymi wpisami: "Wstań z łóżka dla tych, którzy nie mogą";
 "W trakcie 7 lat zastępujesz połowę swoich przyjaciół nowymi. Oto kolejne 70 z moimi chłopcami ♥"; 
"Ludzie zazwyczaj cię nie lubią, bo chcą być tacy jak ty, nie lubią siebie, bo widzą w tobie zagrożenie. W*l ich, niech nienawidzą cię dalej".

Beau nie może doczekać się kolejnej trasy, czyli... szansa dla nas, dziewczyny!


Daniel nie może uwierzyć, jak duży tyłek posiada.

Wracając do pośladków Daniela, Luke postanowił trochę się z niego ponabijać i oto efekt jego pracy:


Nowe tatuaże Skipa:



Ostatnio idąc przez miasto chłopcy natknęli się na mężczyznę "tańczącego z wężami". Daniel postanowił sobie zrobić fotkę z jednym z węży :)


Luke śpiący ze swoją nową dziewczyną. Czyż nie są uroczy? :D

"Marzenia się spełniają"


"Nie wiem dlaczego, ale oni tak weszli do mojego pokoju" czyli życie Ronniego w domu Janoskians :)


Sesja Ronniego i Daniela :D


El Diamond starał się z całych sił zdobyć dla nas nagie selfie Luke'a jednak jego argumenty poległy przy nastolatku :(


Stare zdjęcie znalezione na twitterze Ronniego:


"Normalni ludzie na biegunie północnym" ---- "Janoskians na biegunie północnym"


"Niesamowity moment gdy zdajesz sobie sprawę, że twoje prawdziwe życie jest wersją Eugene Smith'a"
#SadButTrue


Selfies chłopaków:






Zdjęcia z IG:




Justin popping a trace




Keeki:

W razie jakichkolwiek pytań piszcie pod postem :)                Endżi

5 komentarzy:

  1. No mam nadzieję, że w końcu przyjadą ! Trzeba mieć nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam tylko powiedzieć kochana że nazwa keek'a ''kilka nocy w 36 sekund'' chodzi o melodie zespołu Fun Some nights którą grał Luke na gitarze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słucham tego zespołu, więc mogłam nie wiedzieć :) dziękuję za wyszukanie błędu, już poprawiam :)

      Usuń
  3. kocham ten blog, dziękuję ci że go prowadzisz i mam nadzieje że nie przestaniesz, bo dzięki niemu wiem co sie dzieje u Janoskians ^^ jesteś świetna, dziękuję za tego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń