niedziela, 29 grudnia 2013

Co u Janoskians? James uzależniony od robienia sobie zdjęć :p


Wycieczka chłopaków do Swanhill

Embedded image permalink


Beau i James robili follow spree. Komuś się poszczęściło? ;)

"Poker and traces z chłopakami"

Embedded image permalink


Wymarzona dziewczyna Janoskians: Miley Cyrus czy Selena Gomez? :)



Nowa ikonka James'a


Yammouni był bardzo aktywny na Twitterze ostatnimi czasy:

Złożył życzenia swojej siostrze Ricie (@ritayammouni 27.12) napisał, że może ona jest najstarsza, ale to on jest najfajniejszy ;p

Ze śmiechem stwierdził, że chyba jednak jego konto jest "fan account"

Brat James'a dodał to zdjęcie:
"Oto co robi James po przyjściu do domu"

Embedded image permalink


A tutaj mamy zdjęcie udowadniające jakie postępy zrobił James. Napisał, że nabrał trochę więcej pewności siebie :)

http://distilleryimage2.ak.instagram.com/7c37655c706711e3b08512b3751c95c6_8.jpg


A teraz zaleję Was falą selfies od James'a :P

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Jamzi RT-ował dużo tweetów od fanów, wręcz powiedziałabym mnóstwo! ;D

Daniel po przygodzie z "aferą narkotykową" oznajmił, że już nigdy nie będzie wierzył w obietnice na mały palec (pinky promises)

Tata Skipa, który śmieje się z niego, ponieważ w czasie snu tamten trzyma się za krocze, a palec ma w nosie

Embedded image permalink

Selfie (zwraca uwagę na opaleniznę)

http://distilleryimage6.ak.instagram.com/1e5df8be6eab11e397d812e01a16c456_7.jpg

Daniel widział się ze swoją babcią po półrocznej przerwie i jest z tego powodu bardzo szczęśliwy. Babcia liczy sobie 90 lat i niestety już go nie rozpoznaję, jednak chłopak pisze, że mimo to uważa, że jest ona wspaniała :)

Daniel znowu oglądał mecz Arsenalu 

Jako Miley Cyrus, haha
Jak Wam się podoba ta wersja?

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Rok przed tym, kiedy Janoskians zaczęli kręcić filmiki.... chyba ich zachowanie się nie zmieniło od tego 2010 roku :D

Embedded image permalink

Luke jest chory i boi się, że to zepsuje mu Sylwestra. Pisze, że praktycznie cały rok nie chorował i akurat teraz musiało się to wydarzyć :(

Śpiący Jai

http://distilleryimage10.ak.instagram.com/f652bd8e6e7b11e39dbc12ccde685f9a_8.jpg


Swan Hill - bracia Brooksowie :)

http://distilleryimage4.ak.instagram.com/ddbca7ca6e9f11e3a3c3124d14175f30_8.jpg

http://distilleryimage3.ak.instagram.com/d18165586edc11e3a39f0a8c736f263b_8.jpg


"<3" zdjęcie od Luke'a

http://distilleryimage10.ak.instagram.com/ddfd63566fca11e381a212f39367fa5e_8.jpg


Od Jai'a

 Embedded image permalink

Jai obiecał, że zrobi follow spree jeszcze przed nowym rokiem. Napisał również tweeta do Beau:
" Beau chodź na siłownię. Mam nadzieję, że to przeczytasz, bo jestem zbyt leniwy, żeby wstać i ci to powiedzieć" 

Poker night

Embedded image permalink

Embedded image permalink

"Odpoczywamy"

http://distilleryimage5.ak.instagram.com/e11ec4446ec611e3b2550e1579c5b2ed_8.jpg


James dorwał się również na konto Janoskians i tam powstawiał kolejne zdjęcia i napisał kilka tweetów ;)

Siedząc na toalecie

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink


Kolejne zdjęcie od Sam'a, tym razem ze Skipem 

Embedded image permalink


Filmiki:















16 komentarzy:

  1. Jeju udało mi się dziś zdobyć follow od James'a ♥
    haha James próbuje nas zaspamować swoimi zdjęciami haha ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się nie poszczęściło ;c
    trudno, będę próbować dalej :)
    zgadzam się z Sloth Yy, James próbuje nas za spamować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej :( jak chcesz to możesz do mnie napiasać na tt to ci pomoge, moge wysłać twoją nazwę do niego na DM jak będziesz chciała moja to ( @awhsweetie_ ) ;) tylko napisz, jak ktoś z was też będzie chciał to też pisać, bo obiecałam sobie, że jak dostane od któregoś follow to pomogę innym też go dostać, bo wiem jak ciężko go od nich zdobyć ;)
      Niedługo "utoniemy" w słodkich selfiach Jamesa xD haha ;)

      Usuń
    2. na prawdę? mogłabyś? Kochana jesteś <3
      no masz racje utoniemy c:

      Usuń
    3. tak mogłabym, tylko napisz do mnie na TT ( @awhsweetie_ ) to ci pomogę kiedy chcesz :*

      Usuń
  3. Udało mi się zdobyć follow od James'a i Beau <3
    Jestem taka szczęśliwa,tyle się starałam i w dwa dni mam dwa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Dwa follow? Zazdroszczę ;)

      Usuń
    2. Sama nie wiem jak to się stało,ale normalnie dzień po dniu :) Tobie też się uda :D

      Usuń
  4. Ja również dostała follow od James'a ♥ Ciesze się do tej pory <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się również nie poszczęściło :( ale gratuluje dziewczynom, którym się udało :D
    Trzeba mieć jednak nadzieję, a na pocieszenie mam przynajmniej zdjęcie Daniela jako Miley :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daniel mnie rozwalił al'a Miley xd

    OdpowiedzUsuń