wtorek, 24 grudnia 2013

JanoChristmas! Prezenty od TJOPB

Przede wszystkim chciałybyśmy Wszystkim życzyć Wesołych, Radosnych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku. Niech spełnią się Wasze najskrytsze marzenia. Życzymy również, żebyście spotkali swoich idoli ( w tym Janoskians oczywiście). Dużo, dużo szczęścia, radości, miłości, pieniędzy i czego tam pragniecie ;) Dziękujemy Wam, że jesteście tutaj z nami, aby wspierać chłopaków!


Z tej okazji chciałybyśmy rozdać Wam kilka małych "prezentów" :)

Już kilkakrotnie byłyśmy proszone o dodanie kolejnych faktów o Janoskians. W końcu się nam to udało!


Dalej...

Serdecznie dziękujemy każdej osobie, która napisała miłe słowo pod postami. Nawet nie wiecie jakie to dla nas ważne, kiedy dostajemy podziękowania za to co robimy, że komuś to się naprawdę przydaje. Dlatego postanowiłyśmy wykorzystać, to że na Twitterze obserwuje nas Beau i spróbować pomóc tym z Was, których on nie followuje. Tak więc, jeśli ktoś chce, abyśmy napisały DM (prywatną wiadomość) do Beau, żeby was follownął, to piszcie w komentarzach (podając nazwę twittera), a my postaramy się pomóc jak najwięcej osobom. Wprawdzie nie jesteśmy w stanie zapewnić, że Beau to zobaczy, ale przynajmniej zyskujecie szansę :)



Teraz propozycja dla tych, którzy piszą fanfiction o Janoskians i są zapisani u nas na blogu :) Jeśli chcecie, aby to button do Waszego opowiadania znalazł się na stronie głównej The Janoskians Oficjalny Polski Blog wystarczy, że zostawicie komentarz pod tym postem  o treści np. "Chcę, żeby to było moje opowiadanie i [adres do bloga]". Wylosujemy później dwa opowiadania o Janoskians, których reklamy będą zamieszone na naszym blogu przez dwa miesiące! 

Na koniec chciałybyśmy szczególnie podziękować:

Big Dreamer 
Smart
Sloth Yy
Wika wika

które częściej niż pozostali pozostawiały po sobie ślad na tym blogu. Dziękujemy, to wiele znaczy, bo praca bez odzewu ze strony czytelników jest chyba najgorszym co może się zdarzyć "pracując" na blogu, fanpage'u itp. 


Jeszcze raz życzymy Wam Wszystkiego Naj-Naj-Najlepszego! ♥




19 komentarzy:

  1. Nie macie za co dziękować ;)
    Dla was też miłych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej wam też wesołych świąt i żeby wam sie spełniły najskrytsze marzenia dzięki, że dodałyście fakty ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych Świąt i spełnienia marzeń. Gdyby nie ta strona nie poznałabym tak dobrze chłopców Dziękuję x >>> @DaSwagCity

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym zostać wysłana na DM do Beau? @crazymofo_bitch
    Ten blog daje mi na prawdę dużo. Czasem okazuje się, że czegoś o chłopakach zwyczajnie nie wiedziałam ;P Dziękuję, że tu jesteście, kocham was xx
    Wesołcyh Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za te cudowne życzenia :) Jesteście niesamowite ! Fakty są wspaniałym prezentem :) Jakbyście mogły mnie tam dopisać w tej wiasomości @AlexFlowerscy, byłabym wdzięczna. Jeszcze raz dzięki za wszystko i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście życzę wam wesołych i pogodnych świąt.Spotkania z Janoskians, dalszej chęci i zapału do tego co robicie. Miłości i ciepła ! Mocno ściskam :* Dziękuje za wszytko! :* I jeżeli byście mogły proszę o dodanie mnie do wiadomości do Beau @AsiaC4. Jeszcze raz buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę @smileyouplease

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt i spełnienia marzeń!!
    Ten blog zajebisty. Dzięki niemu zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego. Dziękuje za wszystko! Za waszą pracę, za to że jesteście.
    Pozdrawiam :*
    @want_it_321

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju bardzo wam dziękuję <3 Kocham tego bloga i nie wyobrażam sb gdyby nagle przestał istnieć <3 Jeszcze raz bardzo wam dziękuję <3 ILYSM

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli byście mogły coś o mnie wspomnieć dla Beau to mój nick to @OllyBambolly ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. OOO dziękuje x to ja wika wika XD zmieniłam nazwę. lol. ok dziękuje za podziękowania choć to dziwnie brzmi <3

    OdpowiedzUsuń
  12. WoW musicie mieć to wszystko ogarnięte, podziwiam :)
    Mój nick to: @only_dreeaam
    Jakbym mogła się jakoś odwdzięczyć to napiszcie :)/ @ony_dreeaam

    OdpowiedzUsuń
  13. mogłybyście wspomnieć o mnie? @mustbestronger byłabym bardzo wdzięczna :(

    OdpowiedzUsuń
  14. moja nazwa to @babymeowJus proszę o wysłanie bo długoo się staram o follow ;c
    WESOŁEGO SYLWKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. @wera_weraaa/jesteście cudowne,dziękuje za życzenia i za fakty cudowne prezenty -dziękuje,że prowazicie tego bloga,dodacie mnie do listy janoskianators prosze bardzo to dla mnie ważne naprawde

    OdpowiedzUsuń