wtorek, 22 kwietnia 2014

Co u Janoskians?

Beau i Jai robili niedawno follow spree. Komuś się udało? (:

Beau podczas ścinania włosów.
 Jak Wam się podoba?


Chłopcy po raz pierwszy spędzili Wielkanoc z dala od rodzin. 

Jai ostatnio często gra w tenisa. Zdarzyło mu się zagrać ze Luke'iem.
Kto wygrał? JAI

Beau i Luke podczas nagrywania głosów do nowej aplikacji chłopaków.



Tak właśnie wygląda Jai po przebudzeniu :D 


Jai potrzebował teleskopu, bo chciał zobaczyć ile podbródków ma na tym zdjęciu.


Tak wyglądał James po kręceniu teledysku do nowej piosenki.



Daniel zrobił coś sobie w ramię :(


'Już 4 lata temu byłem brudną świnią!'- Jai




Skip jako warzywko :D 



'Kangur może skakać, ale pamiętaj, że żółw jest wolny'- Daniel

Tweet Jai'a:


"Ludzie mówią do Ciebie 'zmieniłeś się', lub coś w tym stylu. 
Mam nadzięję 'na litość Boską' (?), że się zmieniłeś.
 Nie chcę być tą samą osobą przez całe moje życie. 
Chcę dorastać, chcę się rozwijać. Chcę się zmieniać. 
Ponieważ żywe rzeczy się zmieniają, nieożywione rzeczy nie zmieniają się.
Martwe rzeczy się nie zmieniają. Serce powinno być żywe,
powinno się zmieniać, ruszać, powinno rosnąć. 
Wiedza powinna się poszerzać" 


Skip zgubił wszystkie swoje bluzy dirty pig.

Chłopcy pobijali swoje rekordy w ich nowej grze. Nie mogą się doczekać aż w nią zagramy.


Z instagrama Beau



Keeki:











7 komentarzy:

  1. Ja dostałam od Beau ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało mi się dostać follow od Jaia więcej teraz mam 3/5 jeju, nie mogę, nadal się tak bardzo cieszę ^^
    Uwielbiam waszego bloga. Często mogę przeczytać coś przetłumaczonego, co nie do końca dobrze zrozumiałam po angielsku, dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taak jejciu mam już 5/5 nie mogę w to uwierzyć ale się ciesze haughewhvdyw aww :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak bd nazywax sie ra apka i kiedy juz bd mozna kupic bilety na koncert?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra chłopców nazywa się 'Ouch Couch' i jest już do pobrania na iPhone'y, dla Androida będzie dostępna niedługo :)
      Co do biletów na koncert jeszcze nic nie wiadomo.

      Usuń
  5. -button wstawiony :D
    - obserwuję
    - blog: http://brutal-life-caroline.blogspot.com/
    zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=0tam1OX9GCE
    - opis:
    Osiemnastoletnia Caroline zostaje porwana przez najniebezpieczniejszą osobę w LA.
    Na początku on robi to dla pieniędzy, ale potem już nie tylko o to chodzi.
    Dlaczego nie chce jej wypuścić?
    Tego jeszcze nikt nie wie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jai i Skip = najlepsze zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń