czwartek, 10 kwietnia 2014

Pożeganie

 Po roku współpracy przychodzi mi pożegnać się z pisaniem na tym blogu. Stety, niestety nadchodzi koniec kwietnia i zaczyna się maj, gdzie idę do pracy i nie będę miała czasu na pisanie notek. Do wszystkiego dochodzi jeszcze prawo jazdy i zakończenie roku, które czeka mnie już za 18 dni.
 Mam nadzieję, że wrócę tutaj pod koniec wakacji/początku szkoły, gdy cały szał związany z przygotowaniem osiemnastki, zdaniem prawa jazdy i skończenie pracy minie :) 
 Oczywiście chciałabym podziękować założycielkom bloga, czyli Kasi i Ani, na których ogłoszenie o poszukiwaniu chętnych do pisania na blogu natrafiłam przez czysty przypadek; współtwórczyniom bloga, których nie miałam okazji bliżej poznać, a także Wam, Czytelnicy, że byliście tu ze mną przez rok tej przygody :)

 Do zobaczenia, Endżi

12 komentarzy:

  1. Jejku będę tęsknić ;c jesteś świetna !dziękuję ci za poświęcenie czasu na robienie notek itd. Trzymaj się cieplutko i powodzenia <33

    OdpowiedzUsuń
  2. papa! i powodzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze powiedz ze ktos cie zastapi i blog dalej bedzie prowadzony zrozum odwiedzam go codziennie jest dla mnie jak powietrze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blog będzie dalej prowadzony, to jest pewne :D

      Usuń
    2. o dziekuje kamien z serca xx btw powodzenia!

      Usuń
  4. szkoda, że odchodzisz :( życzę powodzenia w tych wszystkich sprawach xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że odchodzisz !:C
    Ale rozumiem ..;)
    Powodzenia , mam nadzieje że zaliczysz prawo jazdy a praca będzie dla Ciebie przyjemnością x
    Udanej osiemnastki !:)
    Powodzenia misiu xx
    Kochamy Cię ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda , że odchodzosz! :'( Ale rozumiem. .. ten wiek ... wszystko się teraz otwiera .. życzę Ci powodzenia i mam nadzieje, że jeszcze wrócosz do Nas! Naprawdę dużo czasu spędziłaś tutaj ! Jeszcze raz Powodzenia !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziemy tęsknić <3 Dzięki za wszystko :*

    OdpowiedzUsuń