poniedziałek, 26 maja 2014

Co u Janoskians?

Beau robił niedawno follow spree. Jest wśród nas szczęśliwca? (:



Selfie od Beau



Beau zapewnia nas, że zawsze będą pięcioma komikami z Melbourne.


Fetus Janoskians



Przeróbka Jai'a



Jai myślący o wszystkich mrówkach na tym świecie, które niestety zmarły.



'Teraz myślę o tym czy powinienem zamordować moje włosy w nosie'


Jai odpowiadał na pytania fanów. Oto kilka z nich:

F: Jaka jest Twoja ulubiona piosenka The Beatles?
J: In my life :)

F: Jeśli mógłbyś zmienić jedną rzecz w Lukey'u, co byś zmienił?
J: Sprawiłbym, że byłby bardziej sprawny, więc miałbym większą konkurencję

F:  Jaka była najdziwniejsza rzecz w jaką wierzyłeś jako dziecko? 
J: Jeśli skoczyłbym z wieżowca, to wylądowałbym na stopach.
Wierzyliśmy w to razem z Lukiem.


Selfie od Luke'a :D



'Właściwa selfie, przeprosiny za poprzednią (tą u góry*). 
Myślałem, że byłem zabawny (bo byłem)'- Luke



Zdjęcie od Lukey'a



'Daniel jest pierdolonym idiotą. Krzyczał bardzo wcześnie rano.
obudziłem się myśląc, że ktoś się włamał i kopie jego głowę.
Pobiegłem go ratować a idiota śmiał się i był nagi.'- James

'WTF Daniel zapisał mnie do meczu celebrytów w Londynie. 
Musimy polecieć do trzech różnych krajów z podowu gry i trasy. 
Zniszyczyłeś plany wszystkich Daniel! A nie ma nawet 10 rano.
Teraz Daniel ma zamiar dowiedzieć się w jaki sposób dostaniemy się
z Dublina do Londynu a później do Berlina w jeden dzień.'- James


Z instragrama Luke'a




Keeki:



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz