środa, 21 maja 2014

MY JANOSKIANS M&G EXPERIENCE

Treść twitlonger'a @adziulski, która spotkała Janoskians w Berlinie 19.05.14

Zacznę od tego, że od dawna czekałam na nową trasę Jano i od samego początku postanowiłam sobie, że zrobię wszystko by na niej się zjawić i ich poznać.. Czekałam na daty trasy i wiedziałam, że nie będzie tam Polski bo w cudna nie wierzę ale byłam przekonana, ze znajdą się tam Niemcy, ponieważ Jano już nie raz pisali, że jak będzie trasa to na pewno odwiedza Niemcy.. wiec się trochę załamałam jak tych Niemiec tam nie było i rozmyślałam nad pojechaniem na ich show do Londynu ale niestety jak podliczała ile by mnie to wyniosło to nie mogłam sobie na to pozwolić.. No i stało się.. 13.05.14 ogłosili, że będą w Berlinie i kilku innych miejscach i że wyruszają o ile dobrze pamiętam 14.05.14 więc nie wiedziałam kiedy dokładnie będą w Berlinie, gdzie dokładnie i o której godzinie ale wiedziałam, że zrobię wszystko by poznać swoich idoli. 2 dni później dowiedziałam się od niemieckich janoskianators, że będą 19.05 a jak się o tym dowiedziałam był 15.05 i aby ich spotkać trzeba wygrać M&G.. Możliwość wygrania miało tylko 160 osób.. Wzięłam udział w konkursie i w piątek 16.05 po południu były wyniki i niestety mi się nie udało mi się wygrać.. Ale się nie poddałam. Chciałam pojechać bez biletu i chociaż szukać ich gdzieś w ten dzień po Berline. Tylko że szkoda mi było wydawać pieniędzy na podróż skoro nie miałam bym 100% pewności ze ich spotkam.. więc zaczęłam szukać osób które wygrały a nie mogą jechać.. poszczęściło mi się i w ostatniej chwili znalazłam niemkę, która nie mogła iść i oddała mi bilet, mogłam ze sobą zabrać osobę towarzysząca wiec wpisałam mojego brata. W sobotę zamówiłam bilet z Wrocławia do Berlina i w niedziele po południu byłam już w Berlinie u mojego brata. W poniedziałek pojechałam z nim na M&G, byliśmy trochę przed czasem. Czekaliśmy z reszta zwycięzców aż będą nas wpuszczać na salę. W miedzy czasie ochroniarze wnieśli ogromnego torta. Nie pamiętam o której godzinie się to wszystko w końcu zaczęło ale jak nas wpuścili to udaliśmy się na sale kinowa i tam każdy zajął swoje miejsca. Po jakimś czasie weszli chłopcy i to co się tam działo i co czułam w tamtym momencie jak ich zobaczyłam jest nie do opisania. Chłopcy zajęli miejsca, siedzieli przy stolikach naprzeciwko nas. Na samym początku puścili na ekranie kinowym teledysk do real girls eat cake i wszyscy w tym czasie zaczęliśmy skakać, śpiewać, Jano tłukli się krzesłami i skakali po stołach i był jeden wielki rozpierdziel..po teledysku każdy znów usiadł na swoje miejsca i gościu(prowadzący) powiedział, że wybierze teraz 5 dziewczyn które zadadzą im pytania. Ja nie rozumiałam co powiedział bo mówił po niemiecku i dopiero mój brat mi powiedział tylko ze wybierają jakieś dziewczyny to ja szybko zaczęłam miotać się tam jak powalona i mnie wybrał. Zbiegłam na dół do chłopców i pierwsze co podbiegłam do Jamesa i go mocno przytuliłam, chciałam podejść do reszty i nagle zobaczyłam że te 4 dziewczyny co zostały ze mną wybrane siadają na krzesłach na przeciwko nich. No to usiadłam na przeciwko Jamesa i zapytałam Luke bo siedział obok Jamesa czy mogę go przytulić, on mnie przytulił i powiedział ze kocha moja koszulkę. Zapytał się mnie czy mam twittera i czy mnie obserwuje. Odpowiedział mu, że tak, że wspieram ich od kilku lat i że nawet dał mi nawet kiedyś rt a on mi podziękował za wsparcie i powiedział, że to docenia. Po tym zaczęłam rozmawiać z Jamesem, zapytał się mnie jak się nazywam i skąd jestem. Powiedziałam mu, że Ada i że przyjechałam specjalnie z Polski, żeby ich spotkać a w takim szoku zapytał ile jechałam to mu powiedziałam, że 5 godzin i mi podziękował, że też mi podziękował za wsparcie. Powiedział, że mam dać Ronniemu numer telefonu. W trakcie rozmowy z Jamsem podszedł do mnie ten organizator i dał mi mikrofon, nie miałam pojęcia po co i kazał mi się przedstawić i za nim powiedziałam do mikrofonu swoje imię to James odpowiedział, za mnie, że nazywam się Ada widać nawet na filmiku jak się przypatrzycie. Musiałam zadać im jakieś pytanie. I totalnie nie wiedziałam o co zapytać w głowie miałam kompletna pustkę a nie chciałam pytać o Polskę przez mikrofon bo trochę nie wypadało przy Niemkach więc jedyne co mi przyszło na szybko do głowy to to czy mogą powiedzieć coś po niemiecku. Po tych pytaniach kazali nam wrócić na swoje miejsca, ale ja oczywiście musiałam jeszcze nagrać filmik jak pozdrawiają Polskę.. Tego chyba nie muszę opisywać bo wszystko jest na filmiku. Jedyne co opiszę to to, że w momencie gdy podeszłam do Luke to wstał i mnie znów przytulił i pocałował w policzek oraz napiszę tylko, że strasznie łamał mi się głos i przez stres nie wiedziałam co mówię ale przyznam szczerze, że nie stresowałam się aż tak tym, że z nimi rozmawiam bardziej stresowałam się tym, że ochroniarze i organizatorzy mnie stamtąd wyrzucali i musiałam się strasznie śpieszyć. Nawet widać na filmiku jak facet powtarza 3 razy moje imię i prosi, żebym wróciła na swoje miejsce. Jak wróciłam na swoje miejsce to nie wierzyłam, w to co się stało. Nie słyszałam nic dookoła co się wtedy działo byłam w mega szoku, czułam się jakby mnie ktoś wyłączył na chwile i nic do mnie nie docierało. Gościu powiedział, że możemy teraz zrobić sobie z jednym z chłopaków zdjęcie i wziąć autograf. Mieliśmy się ustawić w kolejkę. Stojąc w kolejce zaczepiła mnie niemka z którą wcześniej pisałam na twitterze. Zaczęłyśmy się przytulać i razem płakać i mówiła, że mi strasznie zazdrości, że mnie wybrali. Zrobiłyśmy sobie zdjęcie i zapytała się mnie z którym z chłopaków chce mieć zdjęcie? To zapytałam się jak to z którym? I odpowiedziałam, że ze wszystkim a ona, że możemy wybrać ponoć tylko jednego bo tak powiedział ten organizator to jej odpowiedziałam, że nie umiem niemieckiego więc nie zrozumiałam i że to chrzanie bo nie po to jechałam tyle kilometrów, żeby teraz wybierać z kim chce mieć zdjęcie. Przyszła nasza kolej, pierwszy był Beau. Przywitałam się z nim i dałam mu mój list, na którym było napisane „dla pięciu idiotów z australii”. Beau to przeczytał i zaczął się śmiać i powiedziała, że jestem kochana po czym dał mi autograf. Przy podpisywaniu zapytał się jak się nazywam i odpowiedział mi, że mam fajne imię. Jak się podpisał to wyciągnęłam kartkę z napisem „POLAND♥JANOSKIANS” i zapytałam czy mogę zrobić mu zdjęcie z ta kartką dla polskich fanek a on odpowiedział, że jasne i wziął kartkę i zrobiłam mu zdjęcie. Luke wtedy zauważył mój un z twittera na tej kartce co trzyma Beau i powiedział do mnie, że mnie kojarzy z twittera po tym nicku. Widać na filmiku nawet jak to mówi w 2:12. Chciałam też zrobić sobie selfie z Beau ale przez to, że zrobiłam mu zdjęcie z tą kartką to nie miałam czasu już na selfie bo ta kobieta z ochrony mnie odepchnęła i kazała mi iść dalej. Dalej był Luke, jak podpisywał mi się na kartce to powiedział, że będzie pamiętał, że jestem z polski, po czym wziął mój telefon i zrobił nam selfie. Następnie był James, podpisał mi się na kartce i międzyczasie śpiewałam z nim real girls eat cake po czym zrobiliśmy sobie selfie. Podeszłam do Daniela, który trzymał w ustach różę. Powiedziałam mu tylko, że jest kochanym idiotą a on się zaczął śmiać i odpowiedział, że mnie kocha. Zrobiliśmy selfie i następnie był Jai, jak podpisywał mi się na kartce to zapytał się mnie „how are you?” na co mu odpowiedziałam, śmiejąc się „i’m not okay” on się zaczął śmiać to szybko zaczęłam mu mówić ile dla mnie znaczą, jak bardzo ich wspieram i wtedy mnie przytulił i powiedział, że dziękuję i że mnie kocha. Zrobiliśmy sobie zdjęcie i już musiałam wyjść całkiem z pomieszczenia bo ochrona nas wyrzucała. Jak stamtąd wyszłam to podeszła do mnie niemka i zaczęłam mówić coś do mnie po niemiecku to zapytałam się jej czy może mówić po angielsku to odpowiedziała, że tak i zaczęła mówić, że ich spotkałyśmy i zaczęłyśmy się przytulać i skakać, miotać i wszystko co możliwe. Potem podeszły do mnie kolejne dziewczyny i pytały się czy to ja jestem ta jestem tą dziewczyną co miała przyjechać z Polski i mówiły, że pisały ze mną na twitterze to też z zaczęłyśmy fangirlsować i zrobiłyśmy kilka selfie. Później stanęłyśmy przy wejściu i zaczęłyśmy krzyczeć do chłopaków, że ich kochamy i Jai odkrzyknął, że też nas kocha. Później jak już M&G się kończyło i w sali robiło się coraz mniej osób to zapytałam się ochroniarza czy mogę tylko wejść i zrobić zdjęcie z Beau to on mi nie pozwolił i kazał mi całkiem wyjść z pomieszczenia to powiedziała, że nie bo czekam na brata i pokazałam mu na mojego brata bo stał jeszcze w kolejce. To mi pozwolił poczekać i jak mój brat wyszedł to kazał mi iść ale zobaczyłam, że obok drzwi stał Ronnie i przypomniało mi się o numerze więc do niego podeszłam i zapytałam się czy mogę zapisać Jamesowi swój numer, on dał mi iphone i zapisałam mu w notatkach jeszcze mój un z twittera i dopisałam „Ada from Poland”. Jak to pisałam to ochrona mnie odciągała od wejścia i nie zdążyłam zrobić Ronnie musiał ich zatrzymać, żebym mogła mu oddać telefon. Czekałam do samego końca pod drzwiami aż wszyscy wyjdą bo miałam nadzieję, że może jeszcze mi się coś uda zrobić. Jak już wszyscy wyszli to tylko widziałam jak fotograf robił Jano zdjęcie i ochroniarz już wtedy całkiem kazał mi wyjść. Wyszliśmy z tego kina i pobiegłam z resztą dziewczyn do tylnego wyjścia i akurat chłopcy wsiadali do auta. Luke jak mnie zobaczył to krzyknął do mnie „yo polish girl” odkrzyknęłam mu tylko, żeby o mnie pamiętał i że go kocham. Wszyscy zaczęli się rzucać na auto a oni robili głupie miny i kręcili filmiki z auta. To by było chyba na tyle. Za pewnie zapomniałam opisać wielu rzeczy ale tam się tyle działo, że nie jestem w stanie tego wszystkiego opisać słowami. Podsumowują był to niesamowite doświadczenie, które z pewnością zapamiętam do końca życia bo nie ma nic lepszego niż poznanie własnych idoli i i życzę każdemu z Was abyście też mogli doświadczyć czegoś podobnego i poznać swoich idoli. Wierzcie w marzenia i róbcie wszystko by je spełnić bo naprawdę warto! 
KOCHAM WAS, @adziulski

ZDJĘCIA MOŻECIE ZNALEŹĆ U MNIE NA INSTAGRAMIE, NA DNIACH BĘDĘ WRZUCAĆ RESZTĘ: http://instagram.com/adziulski
FILMIK Z M&G JEST TUTAJ: https://www.facebook.com/photo.php?v=730914536931950&set=vb.100000402305094&type=2&theater
ZDJĘCIE BEAU Z KARTKĄ: https://twitter.com/adziulski/status/468437843103068160

3 komentarze:

  1. Jejciu ale ci zazdroszcze, normalnie moglabym cie udusic, czemu mnie nie wzielas ze soba?! Heh yo polish girl ;** normnie mega wspomnienia masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna wygrala wszystko *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. There is a chance you are eligible to receive a Apple iPhone 7.

    OdpowiedzUsuń