sobota, 12 lipca 2014

Co u Janoskians?

Tak wygląda wymarzone auto Daniel'a



Zdjęcie od Beau



Fetus Daniel




'Nienawidzę faktu, że nie waham się pokazać Jai'owi mojego peni*a, 
ale on jest zbyt nieśmiały by pokazać mi swojego :('- Luke (?)

Zdjęcie od James'a



'Większość ludzi chce mnie tylko wtedy kiedy czegoś potrzebują'- Jai

Chłopcy mają już nagraną kolejną piosenkę.

Dzisiaj minęły dwa lata od czasu kiedy Jai upuścił laptopa.


'Kto pamięta czas, w którym Jai  tak się uśmiechał?'- James



Selfie od Beau



'Pory roku zmieniają się, ale niektórzy ludzi nigdy tego nie robią'- James


7 najlepszych półnagich zdjęć Beau (+18) :D








Właśnie tak wygląda Jai oglądając filmy na instagramie



'Zamierzamy okraść bank'



'Jest tyle miejsc w samochodzie, dlaczego musisz siedzieć obok mnie?' James



'Pomarańcz jest nową czernią dla mnie i dla Jai'a"















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz