piątek, 4 lipca 2014

Co u Janoskians?

Jai oraz James robili niedawno huge follow spree.
Komuś się udało? :)

Chłopcy kręcili dzisiaj w nocy nowy filmik. 
Prawdopodobnie będzie to filmik z serii Dare Sundays, 
w którym gościnnie wystąpi Mazzi Maz.

'Poszedłem założyć buty.. Zobaczyłem pająka w jednym z nich.
Zrobiłem krok na zewnątrz i zobaczyłem jaszczurkę obok mojej stopy.
Pomyślałbyś, że nadal jestem w Australii'- Jai

Luke 'włamał' się na telefon Jai'a.
Oto jakie zdjęcie zrobił



Beau w koszulce dirty pig



Przeróbka Ronnie'go


Zdjęcie myślącego Daniel'a od Jai'a



James oświadczył się Luke'owi i dał mu pierścionki :D



Zdjęcia od James'a




Jai znany także jako pies



Beau razem z Mazzi'm



Śpiący Jai



Jai i Mazzi




Zdjęcie od James'a














4 komentarze:

  1. Genialny blog :D
    Jeju kocham tych chłopaków x

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten blog :) + dostałam wczoraj follow od James'a ifdubfgrdcmxslkmnchfd

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Chciałabym, aby moje fanfiction o Jai'u było w spisie :) Wstawiłam już button i zaobserwowałam waszego bloga :)
    Link: http://summer-love-jai-fanfic.blogspot.com/
    Opis: Po tragicznych wydarzeniach Tessa przeprowadza się do dziadków, którzy mieszkają w Melbourne. Pewnego dnia poznaje Jai'a. Chłopak na początek nie przypada dziewczynie do gustu. Niedługo potem przekonuje się do niego. Co za tym idzie? Przyjaźń? Miłość?
    "Życie nauczyło mnie, żebym nie przywiązywała się do ludzi."
    "Ty przynajmniej znałaś obydwoje rodziców."
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń