środa, 13 sierpnia 2014

Co u Janoskians?

Jai i Ariana dali sobie nawzajem unfollow na twitterze.
Wygląda na to, że to już definitywny koniec.

'Wyobraź sobie jak bardzo lepszym mógłbym być
człowiekiem gdyby internet nie został zauważony'- Jai

Nowa piosenka Janoskians będzie miała tytuł 'Cheeky'
Prawdopodobnie ujrzy światło dzienne jeszcze w sierpniu.

Zdjęcia od Beau





Nowa ikonka James'a




'Zobaczymy się na trasie'- Jai



'Latając przed skręceniem karku'



James pracuje nad niespodzianką dla nas :)




'Mam nadzieję, że zdjęcie sikającej Miley Cyrus
wywołało u Ciebie uśmiech <3'- Jai




'Głębokie spojrzenia'



Zdjęcie od James'a



Trenujący Beau

















3 komentarze:

  1. Jeszcze jedna piosenka ?! Super !
    Szkoda mi Ariany i Jai'a... ładna para z nich była ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna piosenka , będzie się działo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, możesz mi powiedzieć czy Luke i ta Kiana są razem? Bo na profilu jednej dziewczyny znalazłam wpis (twitter) że coraz wiecej zdjęć jest jak ją obejmuje, a ja żadnego takiego nie widziałam, oprócz tego z jakiegoś przyjęcia i tego http://31.media.tumblr.com/7f00048d82e0bda925d3488e738e1df7/tumblr_n6ypbnq1bk1smjr24o1_1280.jpg ... Potwierdzał ktoś coś gdzieś? Bo... to troche dziwne :/

    OdpowiedzUsuń