środa, 17 września 2014

Co u Janoskians?


Beau, Luke, Jai i Daniel przebywają w Miami.
James jest w Oslo.






Brooks brothers z rodzicami



Chłopcy z Gavin'em



'Skróciłem to do podkoszulka. 
Dlaczego nie jestem projektantem mody?'



#FREETHEJANOSKIANS



Zdjęcia od James'a





Daniel razem z Faydee



Problem Jai'a



Tłumaczenie: "Kur*a śmierdzi jak mocz w miejscu gdzie siedzę w samolocie, 
ponieważ siedzimy tuż za toaletami i zapach wychodzi z klimatyzatora...
Oh i także, czy wspomniałem, że w samolocie jest także bardzo gorąco? 
Muszę więc, podjąć trudną decyzję tutaj, teraz...
Albo
a) Wyłączyć klimatyzator nade mną by pozbyć się zapachu i cierpieć 
z powodu ciepła
LUB
b) zostawić włączony klimatyzator więc byłoby mi przyjemnie i fajnie, ale
musiałbym wąchać zapach moczu przez całą pierd*loną drogę

Hmmmmm, co powinienem zrobić? Pomocy :( 
Haha"


Zdjęcie od Luke'a z samolotu



Fuck Gucci



Zdjęcia od Jai'a





'Haha wszyscy zasnęliśmy na podłodze'






Zdjęcia od Beau





























6 komentarzy:

  1. Czemu Beau jest taki ślicznyyyy? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, że ta strona istnieje, bo inaczej nie wiedziałabym za wiele, gdyż strona na fb prawie nie działa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogladacie ich challenge na yt?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego bloga ----> http://anglevogrande.blogspot.com/ również znajdziecie coś o Janoskians ale też Arianie i Miley :)

    OdpowiedzUsuń