poniedziałek, 8 września 2014

Co u Janoskians?

Chłopcy aktualnie są w Kolonii (Niemcy)

Oto kilka zdjęć z dzisiaj :)







Tak będzie wyglądać scena podczas dzisiejszego show




A teraz kilka zdjęć z Londynu














James ze swoim bliźniakiem




'Mój oddech zaparował lustro, więc narysowałem buźkę i uśmiechnąłem się'




'Obrzydliwe, że toalety są tylko dla klientów. Inaczej musisz płacić.
Wydalanie jest normą, nie przywilejem.'- Luke


Zdjęcie z shopdirtypig.com



James chce żyć w Niemczech.


'Przysięgam, tam była naga dziewczyna'



'Jeden z wielu powodów dla, którego umówiłbym się z 'fanką'- Beau



Beau czytający książkę, którą dostał od fanki



Z instagrama Jai'a



Z insta Beau



Z instagrama Luke'a















5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Do dziewczyny, którą wybrał:
    Gratulacje. On kocha Cię bardzo. Opiekuj się nim. Proszę. Całuj go kiedy jest zły. Wspieraj go gdy jest smutny. Wywołuj u niego śmiech, gdy jest zestresowany. Spraw by wiedział, że może Ci ufać. Upewniaj się, że czuje się komfortowo przez cały czas. Mów, że go kochasz każdego dnia. By nigdy nie zapomniał. Doceniaj małe gesty. Polub jego śpiewanie dla Ciebie. Całowanie Twojego nosa i czoła. Trzymanie Twojej dłoni. Nie złam go. Nie zrań go. Bo będzie Cię bardzo kochał. Kurwa proszę, po prostu go kochaj, bo masz wszystko co zawsze chciałam i lepiej nie zniszcz tego cholera. Proszę, tylko proszę, traktuj go prawidłowo. On jest moim całym światem.
    - po prostu fan'

    Beau dostał książkę pt. 'Eleanor & Park'. Autor to Rainbow Rowell

    OdpowiedzUsuń
  3. Beau czytający ksiazke :) ciekawy widok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie cos na temat tego czy janoskians zamierzaja przyjechac do polski w najblizszym czasie? Jestem nowa i niepoinformowana haha ;)

    OdpowiedzUsuń