środa, 5 listopada 2014

Co u Janoskians? 05.11.14


Daniel zrobił niespodziankę swojej mamie.
Filmik dodany przez jego brata (Steven'a) kilka dni temu:


"Jedziemy do domu, do Australii"

http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10731471_290840557782083_1098785064_n.jpg


not the boys, dee boyz

Embedded image permalink


"Mogę się założyć, że mam kocha mnie najbardziej ;* właśnie kazała wstać Ricie, żebym ja mógł usiąść #KingJames kocham cię mamusiu! Tęskniłem" - James na tt

James napisał również, że nie musi częściej przyjeżdżać do Melbourne, że nie może tak długo go tam nie być.

"Walid z Wallmart jak mogę pomóc?"

Embedded image permalink

"Właśnie się dowiedziałem, że mój tata jest fanboy'em PLL (Słodkie kłamstewka). Obejrzał wszystkie sezony w 4 dni!! :'D"

James zretweetował:
"Gdy używasz Nicole, żeby dostać się do Jamesa #justgirlythings"

Embedded image permalink

"Szczerze czuję się świetnie, że jestem w domu z rodziną i przyjaciółmi i jeśli nie będę w nim choć raz na miesiąc bez dobrej wymówki do wy dzi*ki lepiej mnie zabijcie"

"Selfie z chrzestnym"

Embedded image permalink

Do Luke'a:
"Lepiej pościel mi z powrotem łóżku i odłóż moje miśki"

"Staram się je rozśmieszyć, ale one nawet nie zwracają na mnie uwagę... ech te dzisiejsze kobiety"

Embedded image permalink

"Poza mamy "podnosi butelkę i mówi "na zdrowie!""

Embedded image permalink


"Mamy te same oczy, nos i usta"

http://photos-h.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10748170_725571747524119_870029624_n.jpg

James i Nicole

Embedded image permalink


"oh hey there"

http://photos-b.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10787716_335909626588649_1299947450_n.jpg


"Cześć wszystkim"

Embedded image permalink

Zdjęcie, które Luke wysłał na DM do fanów, żeby pokazać im, że używa ich prezentu - podkoszulki

Embedded image permalink


"Mój maluszek jest taki słodki" - Skip
Na zdjęciu prawdopodobnie siostrzenica Daniel'a.

Embedded image permalink


"Słodki lunch z moją mamą" Daniel na tt

"Oto co się dzieje, kiedy moja siostra bierze mnie na zakupy"

Embedded image permalink


Jai uwielbia ten kubek

Embedded image permalink


"Bahahahha mark zaiya eating dinner with my family"

Embedded image permalink

Mała rymowanka od Jai'a:

"I'm awake,ready to go ahead with my day, saying what I want to say because I was born in May and my names jai. Literally just woke up sorry"
tłum. "Jestem obudzony, gotowy by pójść do przodu z moim dniem, mówiąc to, co chcę powiedzieć, ponieważ jestem urodzony w maju i na imię mam Jai. Właśnie wstałem, przepraszam."

Embedded image permalink


"Mój prywatny taksówkarz @MarkZaiya"

Embedded image permalink

"Po roku bycia leniwym kawałkiem gówna Jai Brooks wraca na siłownię"

"Beau śmieje się przez sen, właściwie brzmi to przerażająco i złowieszczo"


Beau poszedł do miejsca, gdzie kiedyś pracował i spotkał tam swoje dawne koleżanki

Embedded image permalink

"Zgarszamy razem z @diyar10"

Embedded image permalink

"Wszystkiego najlepszego wszystkim"

Filmik od Beau:


"Ludzie z amnezją prawdopodobnie nienawidzą piosenki 5sos "Amnesia", ale z drugiej strony, zapomną o niej następnego dnia."

"Babcia"

Embedded image permalink


http://photos-g.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/917193_1002529533094414_847412855_n.jpg


Filmiki:




7 komentarzy:

  1. Ten tweet o 5sos amnesi mnie rozwala xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego pod zdj Jamesa na IG wszyscy piszą że będzie dobrze ?? Ja jak zwykle nie w temacie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bylam w londynie na ich show bylo niesamowicie zycze wszystkim aby przezyli to co ja... mam nadzieje ze spotkamy nie na show w 15

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Janoskians <3

    OdpowiedzUsuń
  5. http://roommatesjanoskians.blogspot.com/
    Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem o Janoskians. ♥

    OdpowiedzUsuń