czwartek, 13 listopada 2014

Co u Janoskians? 13.11.14

"Prawie cała grupa"

http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10748134_303763136477325_1612946928_n.jpg

James robił follow spree 12 listopada.

"Kochamy być w domu"

http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/10809664_1548441378700914_2130006513_n.jpg

Beau dodał to na tt:

Embedded image permalink

tłum.
"Daniel: Zsikałem się do łóżka jakieś dwa tygodnie temu.
*śmieje się*
To był pierwszy raz od jakiś 6 lat
Luke: Zsikałeś się do łóżka kiedy miałeś 13 lat?!"


Beau na tt: "Czy bolało? Kiedy spadłaś z nieba, bo nikt cię nie chciał wpuścić, bo jesteś okropna?"


"Chłopcy będę chłopcami"

Embedded image permalink


Zdjęcie z meet up'u niemieckiego. Beau napisał, że ci ludzie są wspaniali.

Embedded image permalink

"Nawet nie pozowałem"

http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xap1/10809889_657126751073514_543909529_n.jpg

"Szczerze mówiąc nie wiedziałem, jak pozować na otwartym polu"

Embedded image permalink

"Jedźmy na nad morze o 2 rano, weźmy ze sobą koc, paczkę Doritos i pobawmy się w tiggy"

Od Skipa:
"To dla Was"

Embedded image permalink

Filmik na facebooku od Daniel'a: 


Zdjęcie od Jai'a:

"LOL!"

Embedded image permalink


"Najwyraźniej James jest tatusiem, a Luke jest mamusią"

"Luke jest seksowniejszy od ciebie"

Embedded image permalink

"Wyszedłem na zewnątrz i przypomniałem sobie, dlaczego nie lubię tego robić"

Embedded image permalink

Jai uzależnił się od  "Real Housewives of Melbourne"

"jaipov lol"

Embedded image permalink

Embedded image permalink


"Z jakiegoś powodu ten obrazek jest śmieszny"

Embedded image permalink


"Musiałem się pogodzić z całodziennym testowaniem przez Beau tekstów na podryw, które wygooglował. Większość składała się z różnych rodzajów owoców. Biedne dziewczyny."


Luke: 
"Moja  babcia skończyła 69 lat! Po skończeniu 21, to prawdopodobnie jedyny wiek, do którego dążę, oprócz 100."

"Przerażam. Obserwuję was. Chcę, żebyście się czuli niekomfortowo."

"Ale się śmieję, patrzcie co zrobiłem"

Embedded image permalinkEmbedded image permalink


"Jeśli chłopaki poproszą was o jakieś zdjęcie golizny, to wyślijcie im to, bo mam niesamowity jędrny tyłeczek i go pokochają ;)"

Embedded image permalink

"Kto to kim kardashian?"

Embedded image permalink


"ONA SPRÓBOWAŁA! UDAŁO SIĘ :'D"

Embedded image permalink


Embedded image permalink

"Nienawidzę pokazywać coś moim rodzicom na Instagramie, bo myślą, że mogą powiększyć i kończy się na tym, że wszystko lajkują" - James

"Jestem miłym dupkiem ok"

"Dodajcie mnie na snapchacie! KINGYAMMOUNI"

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

"ZALLADIN"

Embedded image permalink


Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/1740648_328794590639397_143693109_n.jpg

James zauważył fanart fanki (@brittanyg2000):

Embedded image permalink
Embedded image permalink


Chłopaki ostatnio nakręcili kilka filmików

Embedded image permalink


"Moi przyjaciele"

http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/1889152_818181948223306_1799159002_n.jpg




"lmao płaczę"

Embedded image permalink


"lol nie rozumiem tego, szczerze mówiąc"

Embedded image permalink


James uważa, że cierpi na bezsenność.

Jamzi jest wzruszony, że jego imię znalazło się w trendach

Embedded image permalink

Embedded image permalink

"Nienawidziłem być odbierany ze szkoły przez rodziców, bo zawsze się mnie pytali, czego się nauczyłem w szkole i zawsze miałem pustkę w głowie."

James znowu zaczął ćwiczyć. Nie może się doczekać lata.
Przyznał, żę zrzucił w tamtym roku 35 kg. Wziął sprawy w swoje ręce. Był zastraszany przez ludzi z powodu swojej wagi, ale nauczyło go to czegoś i zaczął ćwiczyć. Napisał także, że było tyle małych rzeczy, których nie doświadczył w życiu. Umierał na myśl o pójściu na plażę bez koszulki. Brzmi głupio, ale to było coś, czego nigdy nie był w stanie zrobić przez swoją wstydliwość do ciała. Przez całe jego życie dokuczano mu z tego powodu, był wyśmiewany, ale teraz jest zdrowy. Na koniec napisał:
Tym wszystkim osobom, które mnie poniżały, dziękuję baaaaaaardzo, dziękuję, ponieważ to jest o wiele lepsze uczucie!
... z wyrazami miłości "Gruby Jimmy"
"NIKT NIE dowie się jak się czuję, dopóki nie wejdzie w moje ciało i nie przeżyje tego samego. Jeśli ja tego dokonałem, to wy też. Zaufajcie mi."
"Życie jest za krótkie, żeby pozwalać ludziom sprawiać, że czujesz się źle. Zawsze bądź szczęśliwy, rób to, co sprawia, że jesteś szczęśliwy i uśmiechaj się!"
Embedded image permalink
Filmiki:






2 komentarze: