środa, 10 grudnia 2014

Co u Janoskians? 10.12.14

James zrobił 8 grudnia follow i DM spree :)

Zdjęcia od James'a:

"Donnie"

Embedded image permalink

Embedded image permalink

ze snapchatu

Embedded image permalink


"Daniel próbujący latać"

Embedded image permalink


"Jeśli Daniel doda jeszcze jedno zdjęcie śpiącego mnie, to zacznie się wojna!" - James

"Kto chce ogolić/wydepilować mi ramiona?"

Janoskians wczoraj nagrywali nowy filmik. Luke napisał, że będzie to "public video" :)


Zdjęcie od Jai'a:

"Śliczny"

Embedded image permalink


Dirty pig

Embedded image permalink

"Mama właśnie wydepilowała mi włosy z nosa i nagrałem to" 

"Kocham was wszystkich  bardzo mocno"

"Szalone"

Embedded image permalink


Embedded image permalink

tłum. "Kiedy ludzie mówią mi "będziesz tego żałował jutro rano", to śpię do południa, bo jestem dobry w rozwiązywaniu problemów"

Gina czesze slutlalę ;)

Embedded image permalink


Jai zretweetował tweeta fanki:

"Jai jest gorący jak cholera, kiedy jest mokry. Lubię, kiedy jesteś mokry @jaibrooks1"

Embedded image permalinkEmbedded image permalink
Embedded image permalinkEmbedded image permalink

odpisał: 
Jestem także pokryty gównem, oh yeah baby"

Babcia Brooksów się wywróciła i musiała pojechać do szpitala. Jai ma nadzieję, że będzie z nią dobrze.

Selfie

Embedded image permalink


Od Skipa:

Embedded image permalink

Chilling

Embedded image permalink


Lucy Raw napisała:
"Daniel wrzucił swój telefon do zupy, a później zgubił łyżkę w zupie :'D"
Daniel odpisał:
"Chcesz spać na zewnątrz."

"Hmmm"

Embedded image permalink

"Nikt nie jest w ciąży... Myślę"

"Gym time"

Embedded image permalink


Beau wykorzystał okazję - Luke

Embedded image permalink

Tweet od Lukey'a:
"Cześć ludzie! Chciałem ci tylko przypomnieć, że jesteś osobą, która zasługuje, żeby być szczęśliwym, nie pozwól, żeby ktokolwiek cię zasmucił. Kocham cię"


";* ;*"

Embedded image permalink

Embedded image permalink


Kiana Brown dodała zdjęcie z chłopakami (Beau zretweetował)
"Sztuka i rzemiosło z przyjaciółmi"

Embedded image permalink

Z instagrama Beau:

http://photos-e.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10838897_778685392177852_1084051756_n.jpg


Tweety od Beau:
"Osoba: Gdzie to zostawiłeś?
Ja: Gdybym wiedział, to bym już to teraz miał i rzucił tym w twoją nierozumiejącą bezużyteczną twarz, dziw*o"

"Wy dziewczyny myślicie, że macie ciężko nosząc szpilki. Macie pojęcie jak pewne rzeczy duszą się w rurkach?"

Swag

Embedded image permalink

"Oglądaliśmy horror i przez przypadek ścisnąłem rękę Skipa"

"Nie zadzieraj z tym fandomem"


Stare zdjęcia 5SOS w domu Janoskians

Embedded image permalink

Embedded image permalink


Chłopcy są w LA.


4 komentarze: