wtorek, 16 grudnia 2014

Co u Janoskians? 16.12.14

Luke robił sekretne follow spree. Komuś się udało? :)

Nowy filmik chłopaków będzie się nazywać 'Baby Anthony'

Beau znalazł fajną aplikację dzięki, której możemy porozmawiać z nim przez telefon klik

Luke i Jai podczas meczu



'Luke's short temper'- Beau




'Zdjąłem sweter i spodnie, aby dowiedzieć się, że nosiłem paski. 
Jestem bardzo dumny.' 




James z @JackJackJohnson i @wesleystromberg


'Gdy miałem 11 lat chciałem wkręcić Św. Mikołaja, więc posoliłem mleko.
Moja mama nie była szczęśliwa.'- Daniel


'Na wycieczce. Zjechałem na pobocze, żeby powiedzieć 'cześć' tym bykom.
Powiedziały mi, żebym spie*dalał'- Beau



James dowiedział się o spotkaniu Janoskianators. 
Postanowił się na nie wybrać, ponieważ nikt nie jest większym fanem 
Janoskians niż on :)





'Zobaczcie kogo znalazłem'- Jai



'Jeśli Św. Mikołaj nie przyniesie mi kucyka'



James widział dużo komentarzy na temat fryzury Ronnie'go. 
Postanowił się nią zająć.




'W drodze powrotnej do LA'



'Paryż jest piękny o tej porze roku'- James



Zdjęcie, które dodała Chelsea na Instagrama

Photo: Chelsey dodała to zdjęcie na IG.





6 komentarzy:

  1. Ej wiecie czy Beau ma obecnie dziewczynę ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie tak - pisałyśmy o tym w jednym z postów, że najpewniej spotyka się z Chelsea (edytowałam post i dodałam zdjęcie z Beau, które dziewczyna dodała na Instagrama)
      /A.

      Usuń
    2. Jak się ona nazywa?

      Usuń
  2. Jejku jaki James jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń