czwartek, 6 sierpnia 2015

Co u Janoskians? 06.08.2015

Pozostały trzy tygodnie do rozpoczęcia trasy Janoskians!
Kto nie może się doczekać?

Nie zapominajcie głosować na chłopaków! klik

Zdjęcie jakie tweetnął Jai w odpowiedzi na #JaiHelpUsWereHorny

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Zdjęcie Skip'a od Beau

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Luke spytał czy ktoś chciałby kupić jego rysunki jeśli je podpisze.
Nie chce żeby jego talent się zmarnował

Bezpośredni odnośnik do obrazka

'20 lat, to był jej ostatni dzień. Miałaś wspaniałe życie'- Daniel



Zdjęcia od Beau

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

'Każdy miał kiedyś taki dzień'- Luke

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Możecie się spodziewać filmiku, w którym Beau daje rady dotyczące miłości

Bezpośredni odnośnik do obrazka

'Daniel jest bardzo słodki'- Beau

Jak pewnie wiecie James ściął włosy Luke'owi.
Oto efekt

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Zdjęcia ze snapchatów



Nowe zdjęcie Jai'a

Bezpośredni odnośnik do obrazka

'Baniel na polowaniu'- Daniel

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Z instagrama 

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


11 komentarzy:

  1. W zakładce "the janoskians" jest że wystąpili w maria a ich tam wcale nie ma!!!!!!! ;))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile mi wiadomo, wystąpił tam James, tak trochę pod koniec jak dorosły faydee podchodzi do tej dziewczyny. Mam nadzieję że pomogłam :)

      Usuń
    2. Pod koniec filmiku gdy Faydee jest "dorosły" stoi wraz z James'em i innymi kolegami przy białym bmw

      Usuń
    3. Pod koniec filmiku gdy Faydee jest "dorosły" stoi wraz z James'em i innymi kolegami przy białym bmw

      Usuń
    4. Pod koniec filmiku gdy Faydee jest "dorosły" stoi wraz z James'em i innymi kolegami przy białym bmw

      Usuń
  2. Popieram!!! Ta niefortunna pomylka wprowadzila mnie w blad do tego stopnia ze obejrzalam teledysk dziesiec razy. Niby no problemo bo Faydee to zycie ale wiadomo...... :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile mi wiadomo, wystąpił tam James, tak trochę pod koniec jak dorosły faydee podchodzi do tej dziewczyny. Mam nadzieję że pomogłam :)

      Usuń
  3. Mógł by mi ktoś podać nazwy na snapie chłopaków i ich przyjaciół proszę o pomoc bo mam tylko jaia i Jamesa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beau ; bobeaubobeau
      Luke : littlebitofluke
      Daniel : daniel.skip

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje nareszcie chociaż jedyna strona która dba o swoich czytelników i to się chwali ,dziękuję

      Usuń
  4. A ten film od jano to będzie na Youtube, na ich koncercie czy gdzieś do kupienia, bo chciałabym go obejrzeć jak będzie dostępny:D

    OdpowiedzUsuń