niedziela, 2 sierpnia 2015

Co u Janoskians? 02.08.2015

Kilka zdjęć z imprezy urodzinowej Beau:







Nowe zdjęcia Beau i Chelsey:



Tweety od Beau:
" Jedyny wiek, którego teraz wyczekuje to 69 lat"

"Chcę podziękować wszystkim, którzy sprawili, że poczułem się dziś wyjątkowo. To miłe, przypomnieć sobie jak szczególne jest moje miejsce na Ziemi ♥"

"Tak czuję się teraz"

"Tort urodzinowy mnie uszczęśliwia"

Na stronie Dirty Pig są nowe zdjęcia ciuchów :)

Nowy filmik na kanale JanoskiansBlog odnoszący się do filmu Janoskians

Luke na twitterze:
"Jai: Jaki to film, w którym James Franco przeprowadza wywiady?
ja (Luke): "Wywiad"?"

"Tak małe były nasze pokoje hotelowe... Jai i ja musieliśmy dzielić łóżko, a Jacob spał obok nas" - Luke


"Jakie to urocze ♥" - Jai

"Spójrzcie na te szumowiny z marginesu społecznego" - Jai

"Mój brzuch burczy głośniej niż twoja chrapiąca mama" - Jai

"Dzisiaj jest międzynarodowy dzień partnerek... Ale bae nie istnieje" - James

"Auć, właśnie opuściłem telefon na twarz" - James

"Mieliśmy filmować, ale gramy w Nintendo" - Daniel


W ostatnim czasie Daniel dwa razy usiłował robić follow spree, które nie udały się i przeprosił za to na twitterze. Najpierw zrobił fs, kiedy jechał samochodem i nie przewidział tego, że będzie miał słaby zasięg. Przeprosił i obiecał, że dokończy je po szybkim prysznicu. Niestety, po prysznicu udał się na siłownie i zapomniał o obietnicy, więc przeprosił kolejny raz. Ach, ten Skip... ;)

8 komentarzy:

  1. Z kogo snapa są te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Możecie napisac cos wiecej o tym filmie jano?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wiadomo, że realizacją filmu zajmuje się AwesomenessTV, tytuł to "Janoskians: Untold and untrue". Preorder będzie można zamówić 7 sierpnia, a sprzedaż będzie od 28. /milo

      Usuń
  3. Od kiedy beau jest z Chelsey? Czy ktos jeszcze z jano ma dziewczynę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem od kiedy dokładnie, ale wydaje mi się, że jakoś od początku tego roku. Jeśli nic się nie zmieniło, to Luke nadal jest z Kianą, a Daniel z Lucy /milo

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jest gdzieś jakiś wzór zgody pisemne rodziców na koncert Janoskians w Polsce? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno być na stronie klubów w których będą show :)

      Usuń