poniedziałek, 15 lipca 2013

Co u chłopaków?

 Mój staż zakończył się wczoraj i zostaję tutaj na stałe! ♥      Endżi


Na początek smutne wieści:
 Dzisiaj zmarła babcia Daniela. Chłopcy wspierają go w tych trudnych chwilach.


Zdjęcia od Normana




Nowe zdjęcie od Ronniego


Jai stwierdził, że będzie tylko "trochę" tęsknić za Big Robem


Jai się nudził i z Janoskians zrobił kobiece wersje superbohaterów


Poranne selfie od Beau

Ulubiona potrawa Beau, którą potrafi sam przyrządzić - KANGA BANGAS


Nowe zdjęcie Jacoba (nie mam pojęcia czym to białe jest)


Nowe zdjęcie Luke'a z Jacobem


"Meow" od Luke'a


Keeki:

13 komentarzy:

  1. Hej jestem nowa w świecie Janoskians i mam pare pytań i bardzo bym chciała żwbyś mi na nie odpowiedziała.
    1.Kto to jest Jacob?
    2.kto to jest Rooni?
    3.Kto to jest Norman?
    4.Co oznaczają ich tatuaż chodzi mi tu o tego psa/świnie?
    A tak po zatym uwielbiam ten blog :)/xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witamy w rodzinie! :)
      Jacob jest przyjacielem całej piątki i lubią go ośmieszać, Ronnie opiekuje się Janoskians podczas ich wyjazdów a Norman... sama nie wiem XD on po prostu jest dla nich jak Big Rob lub Ronnie - opiekunem.
      Co do tatuażu to jest to pies, który odnosi się do hejterów, bo "tak jak hejterzy będą nienawidzić tak psy będą szczekać" ;) w razie jakiś pytań to pisz, siostrom się pomaga :D

      Usuń
    2. Norman to prawnik Janoskians. Dirty pig to po prostu brudne świnie, tak w żartach mówią do siebie, a teraz symbol Dirty pig stała się ich ikonką na YT.

      Usuń
    3. to nie jest świnia, tylko pies :)

      Usuń
    4. Tatuaże chłopaków, to ten pies od "Dogs are gonna bark [...]", a Świnia, czyli Dirty Pig to nowe logo Janoskians na YT. :D

      Usuń
  2. Odpisałaś mi ale się jaram jeszcze mam pytanie co do nazwy Janoskians to jest skrót od czegoś i ja nie wiem od czego mogłabyś mi napisać i o co w tym chodzi? Dziękuje że mi wcześniej odpisałaś :) /xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Janoskians jest skrótem od słów: Just Another Name Of Silly Kids In Another Nations Skip (tłum. Po prostu inna nazwa dziwnych dzieci z różnych narodowości Skip - pseudonim Daniela) w razie pytań pisz ;)

      Usuń
  3. Bardo Ci dziękuję za pomoc i jak będę miała inne pytania to na 100% Ci napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok dzięki za wszystkie odpowiedzi i mam jeszcze jedno pytanie co to jest skipgurl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skipsgurl sorry :)

      Usuń
    2. to CHYBA nazwa "dziewczyn Skipa (Daniela) " ale nie jestem pewna. po prostu przetłumaczyłam te słowa :)

      Usuń
    3. Dzięki :)

      Usuń