sobota, 6 lipca 2013

Co u Janoskians?

Cześć, tu znowu Dagmara :)
Kilka zdjęć i informacji:

                                                                     Nowy odcinek
       
Selfie :)

Jai wstawił zdjęcie Luke'a

Ponownie od Jai'a, z dopiskiem "Dziewczyna Luke'a?" (prawdopodobnie, to tylko fanka)

Beau i Corky

Beau nie chce mieć 20 lat.

Chłopcy są na obiedzie w domu James'a

Daniel lubi te zdjęcie

Dowód na to, że Luke sprawdza


Z Instagram'a Luke'a

+jego ubiór :)

Z Ig Beau



Keeki:



5 komentarzy:

  1. Nawet niewyobrażacie sobie jak kiedyś szukałam polskiego bloga o Janoskians, jak już jakiś znalazłam okazało się, że nikt już go nie prowadzi, a potem znalazłam was i KOCHAM go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. (Fanfiction z Lukiem)
    Opis: Alicia Smith cztery lata temu dowiedziała się, że jest adoptowana. Chce się dowiedzieć wszystkiego o swojej prawdziwej rodzinie, tym samym o sobie i o swoim dzieciństwie. Ale przybrana Matka i Ojciec nie chcą jej niczego powiedzieć, mówiąc, że jej rodzice umarli. Alicia jednak się nie poddaje i razem z Lukiem Brooksem starają się odnaleźć prawdziwych rodziców Alici. Uda im się? Ile będą musieli przejść razem?
    Z góry bardzo, bardzo, baardzo dziękuję, za zapisanie mnie w zakładce "FF o Janoskians". Button na bloga już wstawiony, oraz zaobserwowałam was :)
    Link: http://escape-fanfic.blogspot.com/

    lots of love,
    Mary x

    OdpowiedzUsuń