sobota, 13 lipca 2013

Nowości

 Beau i Luke zrobili dzisiaj twitcama, którego można obejrzeć tutaj:

Beau wymyślił hashtag #OrgazmSelfies, by ludzie przysyłali zdjęcia takie jak te:






Luke ostatnio rysował smoki o trzeciej w nocy


Rysunek, który udostępnił Jai


Bliźniacy


Telefon Jai'a zgadł, że chłopak myślał o sobie


Nowe z IG chłopaków






Jai jutro robi follow spree na twitterze



Daniel miał wypadek, jednak nic mu się nie stało (tłum. " Wow, byłem tak bardzo bliski śmierci dzisiaj. Dziękuję Bogu za to, że koledzy są dobrymi kierowcami. Bóg nas widział przysięgam. Jestem w szoku")




Podczas twitcama Beau powiedział, że Janoskians planują kolejne tournee po świecie i zamierzają odwiedzić miejsca, w których nie byli (możliwe, że także odwiedzą Polskę).

Keeki:
Robiąc twitcama (widziałam jak na żywo nagrywał tego keeka ♥)
Jak palić sziszę*

*Szisza to nie jest narkotyk, tylko fajka wodna zawierająca tytoń i środki smakowe!

Oglądaliście twitcama? Jak go oceniacie?
Endżi

1 komentarz:

  1. Przegapiłam i follow spree i twitcam, ja i moje szczęście <<<
    Wow, bliźniacy artyści. Mam nadzieję, że Janoskians przyjadą do Polski :)

    OdpowiedzUsuń