niedziela, 24 listopada 2013

Co u Janoskians?


Beau chciałby mieć dziewczynę, która jest pewna swojej doskonałej niedoskonałości :P

Yes? :D

Embedded image permalink

Nowe zdjęcie James'a i Ronniego

Embedded image permalink

James spotkał  Jordin Sparks

Embedded image permalink

James oglądał wczoraj 1D Day, zwrócił uwagę na taniec chłopców z  One Direction do piosenki Talk dirty to me :D

James pod prysznicem

Embedded image permalink


Zabawny fakt: Zawsze gdy sram, z jakiegoś powodu mam łzy w oczach - Luke

Nowe zdjęcie od Jai'a - Talk Dirty To Me

Embedded image permalink

Jai twierdzi, że jest świetnym materiałem na męża, ponieważ zrobił świetny stek. :D

Bardzo cię kocham, sprawisz że jestem szczęśliwy, bezpieczny i ciepły. Jesteś dla mnie wszystkim. Chce spać z tobą na zawsze. Tweetuję o moim łóżku - Jai


A oto zdjęcia które wyciekły ze ślubu Jai'a :P

Embedded image permalink

Nieokiełznane pazury Skipa :P

Embedded image permalink


Oto proces powstawania rysunku Jai'a

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Jai woli swój rysunek w odcieniach szarości

Embedded image permalink


Balonowe usta Daniela

Embedded image permalink

Domówka z Billy'm Mohamad

http://distilleryimage1.ak.instagram.com/c0fc5522541e11e3aec5128fd569807c_7.jpg

Skip i  David Emrich

Embedded image permalink




1 komentarz:

  1. Jak zawsze świetnie :)
    Zapraszam na mojego fanpage!
    https://www.facebook.com/pages/Hold-Ya-Nose-Skins-Janoskians/418778348248346

    OdpowiedzUsuń