środa, 20 listopada 2013

Hunger games i inne + kilka słów ode mnie

Mądrość od Beau: "Drogie dziewczyny, nie potrzebujecie idealnych facetów. Wszystko co potrzebujecie to chłopak, który zrozumie wasze dziwactwa i będzie chciał spędzać z Wami czas i będzie Was szanował".

Notkę zaczynamy od zdjęć z premiery filmu Igrzyska Śmierci:



 
filmik z czerwonego dywanu
(przepraszam, że tak dodaję, ale komputer odmawia mi współpracy)






Chłopcy w programie Young Hollywood


"On uratował mi życie w swoim śnie"


Nowe selfie od Daniela

i od Luke'a


Nowy rysunek od Jai'a


Keeki:

Kilka słów ode mnie:
Jestem w fandomie od marca 2012 i sądzę, że to długo i że już wystarczająco poznałam chłopaków, by móc ich opisać. Kocham ich, w pewnym stopniu uratowali mi życie, ale to co teraz robią rani mnie i was na pewno też. Jeszcze nie tak dawno temu mówili, że nie przeprowadzają się do Los Angeles, a jak jest naprawdę? Mają własny dom od czterech miesięcy, a swój domek w Melbourne poszedł pod młotek. Moim zdaniem chłopcy się zmienili... na gorsze. Czuję, że wykorzystali nas Janoskianators by zdobyć sławę i powoli o nas zapominają. Ok, to były ich marzenia, ale nie powinni zapominać skąd pochodzą i dzięki komu są tym, kim są dzisiaj. Teraz mieszkają w Mieście Sław, w Ameryce spełniając swój "Amerykański Sen". Powoli się od nas odsuwają, tak jak my odsuwamy się od nich. Tęsknię za dawnymi Janoskians, tymi z roku 2012, kiedy płakałam w sylwestra oglądając podsumowanie tego, co zrobili przez rok. 
Moje zdanie, ale pewnie wiele z was sądzi tak samo.


Endżi

11 komentarzy:

  1. Zgadzam się całkowicie... I jest mi z tego powodu strasznie przykro ;c niektorzy moga mieć inne zdanie, ale ja widzę że jest inaczej . Tego najbardziej się obawiałam bardzo bardzo ich zdołałam pokochać ,uwielbiam ich no. Z każdym razem gdy włączam ich filmiki czy widzę zdjęcia mam usmiech na twarzy . Ale czuje ze chlopcy się zmieniają na gorsze tak jak mówisz;( sama nie wiem.. Jeny ja się nawet zaczelam chyba od nich oddalać... to nie jest to co na początku nie wiem jak to nawet opisac ale bylo inaczej. Gdy widzę filmiki gdzie nie byli jeszcze tak sławni i nie mieli tatuaży to smutno mi bo widzę jacy teraz są ... Pragne z całego serca by się nie zmienili a najlepiej wrócili do starego domu i przypomnieli sobie kim są , skąd pochodzą i komu to wszystko zawdzięczają. Ale to tylko marzenia które moga się nie spełnić bo przecież my dalekie fanki które nawet ich osobiście nie znaja co mogą temu zaradzić nie za wiele.. Oni moga nie widziec tej zmiany , ale my fanki które mogą tylko obserwować ich widzimy co się dzieje z gwiazdami a oni czesto tego niestety nie widzą ; c także to tylko moje zdanie .. Po prostu musialam to z siebie wyrzucić chce by bylo jak dawniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też sie wydaje, że chłopcy się zmienili. Jestem Janoskianator od lipca 2012, ale oglądałam ich filmiki jeszcze wcześniej. Chciałabym, żeby byli jak kiedyś, bo niewątpliwie sie zmienili, dużo osób to zauważyło. Kocham ich bardzo mocno, pomimo że świadomość, że się zmienili mnie niszczy. Po prostu chciałabym aby było jak dawniej..... To tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie strasznie wkurza Beau jak chwali się swoją klatą -,- wolałam go bez niej ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. dasz linka do filmika z podsumowaniem całego roku bo go nie oglądałam..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to smutne. niestety tego nie mogę potwierdzić, ponieważ jestem janoskianator bardzo krótko i nie mogę zauważyć żadnej zmiany :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ryczeć się chce jak to czytam... A to chyba dlatego, że dostzegam w tym smutną prawdę. Chłopcy się zmienili. Każdy. Ale czy nas wykorzystali? Nieee, chyba nie. Ta piątka słodkich "dzieciaczków" z Melbourne? Nie chce mi się w to wierzyć.
    Po za tym chyba każdy z nas zmienił by się pod wpływem sławy...
    Jednak nie mówię, że wszystko co robią jest dobre. Jestem Janoskinator, ale nie chcę ślepo za nimi podążać.
    Kocham ich całym serduchem, podobnie jak Wy <3

    A tak mi teraz przyszło do głowy... Może na tt kiedy będziemy spamować o follow dopisywać coś w stylu by nie zapomnieli kim są i skąd pochodzą? Taka luźna sugestia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko jest mi się do tego przyznać, ale też tak sądzę. Wszystko zmieniło się od czasu przeprowadzki. Nadal wyglądają tak samo, ale zmienili się. Nie robiąc jeszcze tak wielkiej kariery, tworzyli to wszystko, bo kochali to robić. Nie liczyły się dla nich wtedy sława, pieniądze, rozgłos. Chcieli się tylko dobrze bawić. A teraz trochę to wszystko jest naciągane. Jednak cóż się dziwić, chyba każdy wie co sława może zrobić z człowiekiem. Mam nadzieje, że w głębi duszy pozostaną sobą, bo są naprawdę wspaniałymi osobami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety macie rację... Aż płakać mi się chcę, gdy porównuję starych Janoskians z dzisiejszymi. Tęsknię za dawnymi chłopcami i ich wygłupami. Kocham ich nadal ale chyba już nie tak samo ;/ Niestety czasami ludzie zmieniają się na gorsze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Beau obserwuje mnie na Instagramie aa <333

    OdpowiedzUsuń