środa, 6 listopada 2013

Co u Janoskians?

Dziękujemy Dagmarze, że pomagała nam tworzyć tego bloga. Liczymy, że już nie długo będziesz mogła powrócić do naszej ekipy :))

Nowe zdjęcia od Beau

Embedded image permalink

Embedded image permalink

http://iphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn/1170358_253099034838343_860391503_n.jpg


Jedną z ulubionych rzeczy  Luke'a w Kalifornii są palmy  :D

http://distilleryimage1.ak.instagram.com/565711f246b411e3897f0ed1040e6426_8.jpg


Mariam dodała na tt zdjęcie Luke'a :)

Embedded image permalink


Nowy rysunek Jai'a - japoński smok

Embedded image permalink

Jai nie mógł spać więc narysował coś takiego, z dedykacją dla naszych dziadków :)

Embedded image permalink

Selfie od Jai'a

Embedded image permalink

Ludzie będą się śmiać z twoich marzeń, a potem będą cię nienawidzić kiedy te się spełnią. - Jai

Kiedy ludzie myślą, że jesteś frajerem w szkole, potem studiujesz ciężko, zostajesz szefem.  Wtedy uśmiechnij się do nich myjących podłogę w lokalnym sklepie. - Jai 

Selfie od Daniela 

Embedded image permalink

Daniel i Clinton Sparks

Embedded image permalink

Daniel i jego tweety 
"Miałem zamiar oglądnąć film i byłem bardzo podekscytowany, ale totalnie zapomniałem, co to za film miał być

Jeśli ktokolwiek przypomni mi, co to za film, zaobserwuję ich, dm do nich, pocałuję ich i może będę ich pie*rzyć, OMG MUSZĘ WIEDZIEĆ

TO MNIE ZABIJA, OH MY FUCKING GOD

TO NIE BYŁA KRESKÓWKA!!!

NIE PÓJDĘ SPAĆ, DOPÓKI SOBIE NIE PRZYPOMNĘ!!!!!!!!!!

"BRZDĄC W OPAŁACH" OMFG PRZYPOMNIAŁEM SOBIE!!!!! YEY #IMSOFUCKINGHAPPY!!!

NORMALNIE PŁACZĘ, BO SOBIE PRZYPOMNIAŁEM!!!!#WOWDANIELYOURFUCKED!!!!"

potem zmienił bio

Skip i James z hotdogiem Jacobs'a :P


Zdjęcia James'a od Mariam

Embedded image permalink

Embedded image permalink

James  Robnnie na meczu Lakers'ów

Embedded image permalink

Ten mały moment kiedy możesz zmienić czyjeś życie już na zawsze - James

Mariam i Luke

Embedded image permalink


Embedded image permalink

Gina dodała zdjęcie Luke'a :)

Embedded image permalink





3 komentarze:

  1. świetny blog! Kocham Was!!! Dzięki wam wiem tyle i na bierząco o Janoskians ! Dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kim jest Mariam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariam jest narzeczoną Ronniego, który jest managerem chłopców :)

      Usuń