poniedziałek, 2 marca 2015

Co u Janoskians? 02.03.2015

The Janoskians w Londynie

























W sobotę chłopcy robili twitcama. Można go obejrzeć pod tym linkiem. (9:30 Daniel czyta na głos "Say hi to Poland", a Beau mówi "Hi Poland" :) )



Dziś odbędzie się akcja #heatJanoskians, w której możemy zadawać pytania chłopakom.


"Nie miały gdzie zapisać swoich userów żebym dam im follow, więc ona wyjęła swoją pałeczkę do makijażu i zapisała je na kubku Starbucksa" - Jai



"Pałeczka do makijażu... Dziękuję wam, teraz wiem, że to nazywa się eyeliner" - Jai 


Nową epkę Janoskians można już kupować :)


"Moją ulubioną piosenką z "Would you love me" jest... "Would you love me". Napisaliśmy tę piosenkę około rok temu i jak dotąd to moja ulubiona" - Jai


"W końcu połączyliśmy się ponownie" - Daniel



Nowe  zdjęcia od Skipa





Z instagrama Luke'a



"Moje sutki są rozmiaru mrówek, ponieważ jest mi bardzo zimno" - Luke


Chłopcy dwa dni temu kręcili nowe Dare Sundays.


Z instagrama Beau



Vine'y od chłopców


Beau ma zapalenie spojówek :(



"WindowLickers" - Beau




Na nowej epce chłopaków są trzy nowe piosenki: "Would you love me", "LA girl" i "MoodSwings". Poniżej możecie je przesłuchać. :)






Na koniec nowy filmik z kanału Janoskians Blog :)


13 komentarzy:

  1. https://instagram.com/p/zr0JCrxnoQ/?modal=true To Kiana ? o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Na live "Hi Poland" Powiedział najpierw Daniel, potem James z innego pokoju, a potem Beau ;) przesłuchajcie sobie jeszcze raz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście słychac tylko musiałam sobie kilka razy odtworzyc xd ale sie zastanawiam czy to nie Jai ale chyba James <3

      Usuń
  3. A kręcili do tych piosenek teledyski ?

    OdpowiedzUsuń
  4. super piosenki *--*
    ~A<3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy to coś u was czy raczej u mnie ale nie odtwarzają mi fotki ze starszych postów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety niektóre zdjęcia po pewnym czasie wygasają i nie mamy możliwości, żeby zatrzymać ten proces :(
      /A.

      Usuń
  6. Wielkie dzięki za bloga genialny :)

    Kocham ich *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog jest mega świetny! Zaglądam codziennie! A jeśli chodzi o piosenki to również strasznie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, bo would u love me kosztuje 4.26 $, czyli ile złotych?? Bo idk :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile złotych kosztuje would u love me??

    OdpowiedzUsuń