czwartek, 5 marca 2015

Co u Janoskians? 05.03.2015

Tak jak większość z nas wie, James Yammouni przyjechał dzisiaj rano do Warszawy
za sprawą konkursu, który wygrała właśnie polka! Serdeczne gratulacje od całego
zespołu The Janoskians Polska! Na wstępnie Wam wszystkim chciałam podziękować
za bardzo przyzwoite zachowanie oraz urocze powitanie Jamesa na lotnisku. Miejmy
nadzieję, że nie tylko on, ale i cały skład Janoskians przyleci do Polski w najbliższym czasie.

Zdjęcia ze snapchata. 


No i polska wódeczka. 









Video kiedy James pije wódkę.

https://twitter.com/GotCakeTUpdates/status/573530507130052609

Tweety od Jamesa : 


Rzeczywiście zlot kloników :) 


James z fanką.





No i ja pierdole sram na stole haha. 

https://www.youtube.com/watch?v=3D7xDOtnoHE

James w tym momencie je pierogi i bigos. 

 Jai dodał tweeta, że nie może się doczekać kiedy będą, bo patrząc na 
Jamesa widać, że dobrze się bawi :) 

Jai z Hamletem.

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Mały przystojniak

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Zdjęcie od Beau'a.

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Luke także tweetnął, że nie może się doczekać, kiedy przyjadą do Polski :)

https://igcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11005137_432805343565406_620344424_n.jpg

6 komentarzy:

  1. Boże, moim największym marzeniem jest spotkać chłopaków, a moja przyjaciółka miała wczoraj urodziny i wybraliśmy się na trzydniowy wypad pod namioty. Co za pech, gdybym tylko została w tej cholernej Warszawie....
    -Jany <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju zawsze Warszawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, zawsze warszawa... Wgl czy tylko ja kiedy sie dowiedzialam ze bedzie w polsce to sie poplakalam bo moim marzeniem jest go poznac, a nie mam zadnych szans na podroz do warszawy? :((((((
    Ps. Kocham wasz blog, jest super.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie nie wierzę! Ja również nie miałam szans jechać do Warszawy :( Mam nadzieję, że niedługo całe Janoskians zawita do Polski

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Wrocławia <3

    OdpowiedzUsuń