sobota, 14 marca 2015

Co u Janoskians? 14.03.2015





Przypominamy, że dzisiaj odbędzie się twitcam chłopców. 


Beau Na Twitterze zacytował fragment piosenki "LA girl", w którym zamiast
napisać "LA" wstawił "polish". 



"Jedziemy mocno ze Skippem"

Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka

"Okres dojrzewanie dotknął Lube( Luke+Beau)"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Jai skomentował pod zdjęciem chłopców:

"Jasne nie przesyłaj naszej selfie, którą zrobiliśmy pierwsi razem już
nigdy więcej sobie z tobą nie zrobie cipko"

Na co Beau odpowiedział:

"Hehe mam cię ♥♥"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Po czym Jai napisał:

"Moją twarz ledwie widać i tak jest lepsze niż kawałek gówna selfie
którą zrobiłeś z Lukiem o cholera"

Jai na Twitterze:

Stare wspomnienia, teraz tylko bałagan, oto nasz stary dom ktokolwiek
chciałby kochać się w pokoju pod gwiazdami hahaha"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Moja spieprzona twarz"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Brat Daniela Steven jest fangirl.

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Pijany Ed to mój ulubiony Ed"-James


Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka

4 komentarze:

  1. O której będzie ten twitcam? W naszej strefie czasowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. O co chodzi z tym Beau? :/
    No niby miało być dla nas na + ?
    Bo ja tak tego nie odebrałam... :/
    A Wy co o tym sądzicie??

    OdpowiedzUsuń