poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Co u Janoskians? 06.04.15

Wiadomość do James'a na Wielkanoc;


Embedded image permalinkEmbedded image permalink


James tęskni za Rosie, dodał filmik z nią na tt:



Yammouni miał ostatnio założoną koszulkę "I ♥ Warsaw"!! :)

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

"Otaczajcie się ludźmi, przy których 3 lata upływają wam niczym 3 dni"

"NIEKÓTRZY z was... słowo klucz: NIEKÓRZY są śmieszniejsi ode mnie na DM, ale reszta to zwyczajni prześladowcy"


Luke i @oge_stevo

Embedded image permalink

Luke przeprasza za małą ilość selfies, ale kamerka w jego telefonie nie za dobrze pracuje.

Wczoraj w trendach #RoastingOfLuke fani starali się obrażać idola w najbardziej kreatywny sposób,  jaki im przychodził do głowy :P

kilka z nich + odpowiedzi Luke'a;
- Twoja seksualność jest tak prosta (hetero) jak twoje włosy
- hej moje włosy są kręcone!!! chwileczkę...

"Wszystkie roasts są słabe jak cholera lmao, nie mogę znaleźć żadnego raniącego mnie, sory ludzie"

- Kiedy jestem zbyt cip*waty, żeby przyznać, że roast cię tak naprawdę przypalają (bolą)
(Ktoś napisał z błędem zamiast admit, napisał/a attmit)
- attmit (miałeś/aś jedną szansę/strzał)
- Myślisz, że jesteś niezwykły, bo masz dobry aparat, nie jesteś profesjonalnym fotografem lmao
- Dalej lepszym od ciebie, spalone

- Moja siostra mówi, że jesteś brzydszym bliźniakiem przez twój pieprzyk na nosie
- Mogę być brzydszym bliźniakiem, ale dalej być przystojnym jak cholera

- Twój ku*as jest mniejszy niż mojego kota, a ono jest dziewczyną
- Ale cip* mnie kochają, burnnnn

- Przestań pisać "brun" to głupie
- burn BURNNNNNN

- Twoje konto na Twitterze jest bardziej aktywne niż twoje seksulane życie
- tylko (just)


"When your tits don't sit like they used to before... and they sag right down to your feet 🎶"

Selfie do Luke'a zrobione canonem :D

Embedded image permalink


"Narysowałem penisa na deskorolce lol" - Daniel

Embedded image permalink

Wielkanoc

Embedded image permalink


"Bicep day"

Embedded image permalink

Skip chce tam być
https://scontent-fra.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/11137982_380425458825775_1297478354_n.jpg


"Potraficie odnaleźć Jai'a?" - Beau

Embedded image permalink

Zdjęcie od Beau

https://igcdn-photos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11111232_501268223345300_946263043_n.jpg

Embedded image permalink

"Już zawsze będziemy tymi beznadziejnymi żartownisiami z Melbourne" - Beau


"@grandemints: zróbmy ankietę
retweet jeśli nie wiesz, co to janoskians
favorite, jeśli nie wiesz, co to janoskians
@jaibrooks1:  pomogę ci" :D
Embedded image permalink


"Brazil!!"

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Jai na tt:

"Kur*a właśnie zhakowałem samego siebie!"

"Pamiętam stronę, która nas hejtowała i nazwała nas "the nooskies" i pomyślałem wtedy "kur*a to jest świetne, dlaczego na to nie wpadliśmy?" #nooskianators"

"#nooskianators"

"Za każdym razem, kiedy słyszę włoską piosenkę na moim telefonie myślę "o dzięki babciu, to kosztowało mnie 2 dolary" ma moje konto iTunes na swoim telefonie haha"


Filmik z urodzin Kiany, w którym pojawiają się chłopcy :)


Zdjęcie do Normana

Embedded image permalink


Tak wygląda ściana na zewnątrz domu Janoskians.
Moim zdaniem to przesada, ponieważ w tej chwili fanki niszczą posiadłość chłopców i narażają ich na koszty, związane z naprawą tego. A drukowanymi dużymi literami napis "POLAND". Mam nadzieję, że chłopcy nie są o to bardzo wkurzeni :/

Embedded image permalink



Na koniec, chciałybyśmy życzyć Wam wszystkim Wesołych Świąt! :)




11 komentarzy:

  1. Super! :) z tą ścianą to na prawdę przesada ;/

    Przetłumaczycie kiedyś jakieś filmiki? :D Bo już dawno nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzieliście nową piosenkę Jamoskians??
    "Friend Zone "

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd macie to zdjęcie ściany Janoskians.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam je na informacyjnym koncie o Janoskians na tt ( https://twitter.com/JanosNewsFR )

      Usuń
  4. Kto napisał wielkimi literami POLAND ??

    OdpowiedzUsuń

  5. - Twój ku*as jest mniejszy niż mojego kota, a ono jest dziewczyną
    - Ale cip* mnie kochają, burnnnn

    - Przestań pisać "brun" to głupie
    - burn BURNNNNNN XDDD moje ulubione XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Napiszesz mi kto z janoskians ma jaka dziewczyne?

    OdpowiedzUsuń