wtorek, 28 kwietnia 2015

Co u Janoskians? 28.04.2015

James wczoraj w Los Angeles z fanami:











Jai grał wczoraj w koszykówkę,




Nowe zdjęcie Luke'a i James'a 



James odpisał fankom na grupowym DM's, po czym tweetnął, że zrobienie sekretnego odpowiadania na DMs jest niemożliwe, bo i tak wszyscy się o tym dowiedzą. :)


Daniel via snapchat:






"Dzień dobry ode mnie i Hamleta" - Beau na twitterze






"Mam nadzieję, że twój dzień jest tak dobry jak twój tyłeczek" - Beau


"Żyj każdą chwilą jakby miała być ostatnią" - James

"Jak możemy nie rozmawiać o rodzinie skoro rodzina jest wszystkim co mamy" - James


James chce taką maszynę :)


Dwa dni temu James robił #JamesYammouniShow, na którym głównie puszczał muzykę.


"Kiedy miałem 3 lata, ciąłem struny gitary nyżyczkami, a kiedy Jai próbował mi w tym pomóc, ja próbowałem odciąć mu palec" - Luke


Luke cieszy się, że ponownie wygrał Dare Sundays :)



Luke dodał to zdjęcie na instagrama.


"Cycuszki" - Jai

Jai tęskni za Europą.

Jai udostępnił te covery WYLM na twitterze






Pierwsza rzecz po przebudzeniu Jaidon'a



"Jestem najseksowniejszym mężczyzną na świecie" - Daniel


Daniel na instagramie:



"Sikam jak koń" - Daniel

"Kaczki są żółte" - Daniel

1 komentarz: