piątek, 24 kwietnia 2015

Co u Janoskians? 24.04.2015

Dzisiaj na kanale Janoskians pojawi się nowy filmik
"Life of a dysfunctional family #2"


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Jai na Twitterze:


"Przeszłość jest niemożliwa do zmiany więc nawet nie próbuj jej zatrzymać"



Bezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazka


Przewracający się Luke.


Bezpośredni odnośnik do obrazka




Bezpośredni odnośnik do obrazka



A czy na naszym blogu są czytelniczki o imieniu Blanka? :)



Bezpośredni odnośnik do obrazka




Bezpośredni odnośnik do obrazka


Beau na Twitterze:


"McDonald's naprawdę nienawidzi ludzi, którzy piją wodę"



Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka


Daniel na Twitterze:


"Nie jestem dziwką."

"Nie mogę się doczekać wyjazdu do Australii."


Bezpośredni odnośnik do obrazka


Daniel:

"Jeśli będę miał córkę.."



Bezpośredni odnośnik do obrazka



James na Twitterze:

"Każdy się mnie pyta kiedy zrobię #KylieLipsChallenge, a ja nie chcę tego robić..
to jest głupie."


"Ostatnio nie obrażałem ludzi, mówiłem coś miłego w bardzo
sarkastycznym tonie"


Nicki Minaj dała fav tweetowi Jamesa!


Bezpośredni odnośnik do obrazka









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz