czwartek, 7 maja 2015

Co u Janoskians? 07.05.2015

Obecnie na Twitterze odbywa się akcja w której Beau odpowiada na 
pytania fanów pod hasztagiem "#TwitterTalkTime" 


#tbt od Jaia z Craigiem Davidem (no i Danielem)


Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka


Zdjęcia mamy Jamesa w trakcie terapii chemii


Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka











Daniel z Jalayną :) 




"Bliższy jestem śmierci niż czuję się żywy"- James

"Kocham was tak bardzo jak kulturysta proteiny"- Jai

"Czuję się źle kiedy ja komuś daję unfollow, a następnie
inne osoby dają mi unfollow. To jest jak, jest mi dobrze
ale to wy przegapiacie coś naprawdę świetnego"- Beau


7 komentarzy:

  1. Krótki trochę post ;c A co do hasztagu, to to był chyba #twittertalktime, a nie #twintalktime xd
    Czekam na kolejne posty, uwielbiam ten blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Beau zrobił się ostatnio strasznie chamski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może poprostu ma złe dni . Ja sama kiedy nie mam humoru obwiniam za to cały świat i potrafię być strasznie chamska .

      Usuń
  3. Tez to zauważyłam że Beau jest ostatnio chamski, nawet bardzo... Przez niego oddaliłam się od Janoskians :/ nawet jeśli ma gorsze dni (jak tu zakładała inna dziewczyna ;-) ) to nie jest powód żeby być chamskim na forum O.o niech się nie warzywa na fankach, które go naprawdę lubią... zaczyna ostro przesadzać, mam nadzieję, że przestanie być choć trochę chamski, bo zaczyna tracić fanów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzywa*

      Usuń
    2. Może jak zobaczy że fanki się od niego oddalają to przestanie. Trzymam za niego kciuki bo kocham Janoskians i nie chce żeby coś się u nich popsuło.

      Usuń
  4. jak luke sie nazywa na snapchacie?:)

    OdpowiedzUsuń