piątek, 15 maja 2015

Co u Janoskians? 15.05.2015



Jai dodał ostatnio zdjęcie z pierwszego M&G:

Embedded image permalink

Prawdopodobnie dziś pojawi się nowy filmik chłopców ;)

Beau: "Poranne spacery z Hamletem" 

Embedded image permalink

Chłopcy napisali piosenkę "I'm nothing but a fuck up" i Beau bardzo chciałby ją opubilkować :)

Nowe zdjęcia Skipa:

Embedded image permalink

Jai wystąpił w filmiku Nasha Griera:


oraz inne filmiki z udziałem chłopców:




ze snapchata Luke'a

Embedded image permalink

Embedded image permalinkEmbedded image permalink



"Pomóżcie części mojego ciała są wszędzie" 

Embedded image permalink

James na snapchacie

Embedded image permalinkEmbedded image permalinkEmbedded image permalink


Beau wyjawił:
"Napisaliśmy piosenkę zatytułowaną "We're nothing but a fuck up" i naprawdę bardzo chcę ją wydać"

Beau ze snapchata Chelsey

Embedded image permalink


James przebrał się za Walida i poszedł spotkać się z fanami :)

Embedded image permalink

Powód, dla którego Luke przez jakiś czas nie mógł robić zdjęć

Embedded image permalink


"Wiesz kiedy twoje shorty są krótkie, kiedy są tak krótkie, że wystają z nich twoje bokserki" - Luke, dodając zdjęcie Beau

Embedded image permalink


Jestem świetnym modelem, czyli typowa skromność Skipa

Embedded image permalink


Jai na tt:
"Ten dom jest pełen ludzi, którzy myślą, że dobrze grają w ping ponga, ale to gówna i obrażają mnie tym, ponieważ ja biorę ping pong na poważnie"




Friendly Reminder, że zbliża się ogłoszenie dat nowej trasy Janoskians (prawdopodobnie jutro albo w niedzielę) !!!






2 komentarze:

  1. dlaczego takie krótkie?? ;( aż mi się odechciewa tu wchodzić ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zrób dłuższe!
      Ten Blog jest świetny, a jak ci się nie podoba to nie wchodź tu -,-

      Usuń