środa, 20 maja 2015

Co u Janoskians? 20.05.2015

Nowy vlog Luke'a na kanale JanoskiansBlog


Chłopcy wczoraj:








Nowe zdjęcia z balu, na który James udał się z fanką:



Nowe zdjęcie Luke'a


Beau i Chelsey :)


"Zawsze potrzebuję zrobić kupę w środku ćwiczeń" - Daniel


Skip na instagramie:


"Pamiętacie czasy, kiedy nie musieliście kupować mleka, ponieważ wasza mama produkowała je dla was" - James

"Nie mogę wyobrazić sobie mojego życia bez was" - James

Yammouni organizuje konkurs, w którym można wygrać jego koszulkę.




Jak wiadomo, daty trasy chłopaków miały zostać podane w weekend, jednak do tego nie doszło. Jednak James nas uspokaja i informuje nas na twitterze, że słyszał coś o datach dla Polski :)

"Tak, strzeliłem mojemu bliźniakowi w głowę ale to nie robi ze mnie złego człowieka" - Luke

Nowe selfies od bliźniaków:



"Jestem tak zbolały, że nie mogę chodzić!" - Jai

Nowy vine'a Beau <klik>

"Psy będą szczekać" - Beau

"Kocham All Time Low" -Beau





"Mieliśmy najzabawniejszy tydzień kręcąc filmiki w piątek i niedzielę. Prawdopodobnie to moje ulubione filmiki jakie kiedykolwiek zrobiliśmy"




4 komentarze:

  1. Hej! Na czym polega JanoFest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była to impreza zorganizowana przez Janoskians na stadionie Wembley w Londynie. chłopcy zaprosili różnych wykonawców, którzy są ich przyjaciółmi i zabawiali publiczność śpiewem i wygłupami /M

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń