piątek, 31 lipca 2015

Co u Janoskians? 31.07.15



Dziś mamy 31 lipca co oznacza: URODZINY BEAU!
Dorito kończy dziś 22 lata a więc nie zapomnijcie złożyć mu życzeń ;)

Wiadomość, którą wysłał Beau do swojej mamy Giny w dniu urodzin "Hej mamo dzięki za wypchanie mnie 22 lata temu":

Embedded image permalink

Janoskians zostali nominowani do nagrody TEEN CHOICE 2015 w kategorii Choice Web Star: Comedy - #ChoiceWebStarComedy.
Konkurują przeciwko: Colleen Ballinger ("Miranda Sings"), Lilly Singh ("Superwoman"), Josh Peck ,Dude Perfect i Nash Grier .

Głosować można tweetując:
My #TeenChoice for #ChoiceWebStarComedy is @Janoskians! http://www.teenchoice.com/article/hosts-wave-3-nominees-more?cmpid=tsm:twt:-FOX-tweet-text


"Odkurzacz sprawił, że to zdjęcie wydaje się o wiele fajniejsze":


 Jai i Beau z fankami w Vancouver:

Embedded image permalink
Embedded image permalink


Bliźniacy o poranku w hotelu:


Chłopcy byli w restauracji z tajskim jedzeniem:


Jai dodał to zdjęcie fanki, która ma bluzę z napisem "Wszystko na czym mi zależy to pizza i Jai Brooks":

Embedded image permalink

"Skate and love":


Tweety od Jai'a:

"Kocham dzielić łóżko z Lukiem"

"Myślałem, że jestem zawstydzony moim zdjęciem ze szkolnego identyfikatora ale potem zobaczyłem zdjęcie w moim paszporcie"

Zdjęcie z konta @janoskians: "Daj mi trochę owoców jye":


Selfie z facebooka Jai'a:


James poleciał do Libanu :)

Zdjęcie Skipa z sesji zdjęciowej:

Embedded image permalink

2 komentarze:

  1. Hej, podałybyście mi facebook'a Jai'a? Ewentualnie, jeśli reszta ma - to ich też? :) Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie takie informacje są zamieszczone w zakładce "kontakt z the janoskians" :)
      /A.

      Usuń