czwartek, 1 stycznia 2015

Co u Janoskians? 01.01.2015


Nowe ciuszki od Dirty Pig:





Janoskians na twitterze:
"Wyzwaliście nas do powrotu do garażu, więc to zrobiliśmy #YouDareWeDO"



Keek'i od Jai'a - 



Jai na twitterze:
"James zdał sobie sprawę, że już nigdy nie będzie małym dzieckiem"

"To jest... Pierwsza rzecz w 2015 i Luke robi kupę w krzakach podczas siedzenia na telefonie... Wam również szczęśliwego Nowego Roku!"


Life goal Jai'a na rok 2015 jest podróż w kosmos!


James follownął wczoraj ludzi, którzy udostępniali na twitterze link do jego miksu. Komuś się udało? ;)



James na twitterze:
"Wow, mam 18 lat i jeszcze nigdy nie przeżyłem noworocznego pocałunku"



Beau ma nowego zwierzaka, który wabi się Hamlet :)






Kiana z Hamletem




Nowe selfie od Beau



Beau robił dziś w nocy follow spree pod hasztagiem #NewYearsAskBeau. Komuś się udało? :)



Luke na twitterze:
"Chociaż ten jeden loczek"



Luke napisał tweeta, w którym podziękował za wszystko co zdarzyło się w 2014 roku. Później napisał:
"Prawie przewróciłem się na oczach wszystkim jak pisałem tamtego tweeta. 2015, pośpiesz się do cholery"



keek'i od Luke'a:



Daniel na twitterze:
"W tym roku nie brałem prysznica"



Keek'i od Skip'a:
<klik>
<klik>
<klik>



Hejka kochani, tutaj znowu stażystka - Milena :)
Chciałabym tylko złożyć Wam najlepszego życzenia z okazji Nowego Roku. Życzę Wam dużo zdrówka, szczęścia, radości, miłości, dobrych ocen oraz spełnienia marzeń! x

5 komentarzy:

  1. #PolishDirtyPigsAreBarkingTheBest
    AKCJA

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka. Zapomniałam jak ma na imię mama Brooksów ktoś mi napisze? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://ask.fm/janoskians_information
    Zapraszam na nowego aska o Janoskians ;) Pytajcie :*

    OdpowiedzUsuń