sobota, 17 stycznia 2015

Co u Janoskians? 17.01.15


"Zawsze jestem głody, ale nigdy nie wiem co mam zjeść"- Jai
"A ostatniego dnia Bóg powiedział "Dajcie mi tutaj wifi" i wszyscy żyli długo i szczęśliwie"

"Hej"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Hot dogi"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Dobre popołudnie, właśnie na dachu"- Luke

 Bezpośredni odnośnik do obrazka

Luke wczoraj zrobił follow spree na Twitterze, udało się komuś zdobyć follow? :) 

"To wstyd jak LA zmienia ludzi. Oni zapominają co ich tam zesłało; fani przede wszystkim"- James

"Czy wyglądam jak on?"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Goals"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Lol haha"-Daniel

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Gdzie jest mój zimny jogurt?"

"Piękny dzień" 

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Braterska miłość"- Beau


Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Sesje nagraniowe"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Bliiiiiiuuuuuu"

Bezpośredni odnośnik do obrazka


14 komentarzy:

  1. Jak sie wymawia Beau?
    Inni mówią że Biu, a inni Boł

    OdpowiedzUsuń
  2. Biu to tylko jego "bzdurny" komentarz, prawidłowo wymawia się Boł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto kocha janoskians komentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ��������

    OdpowiedzUsuń
  5. Jai jest ,,głody"
    Patrzcie jak piszecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak Jai, jestem głodna i zjadłam literkę "n". Haha, dziękuję za uwagę!

      Usuń
  6. Kocham ich!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, jak wymawia się nazwisko Daniela? xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beau wymawia się Baj...Oglądnijcie sobie Awkwart Train Situation #2

    OdpowiedzUsuń