piątek, 30 stycznia 2015

Co u Janoskians? 30.01.2015

"Nie lubię Cię ponieważ jesteś fajny, jesteś fajny lubię Cię"- Jai

Jai dodał zdjęcie z prank'a z Joshem Devinem(perkusistą One Direction)

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Bracia"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Zebraliśmy się razem aby rysować"- Luke

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Luke na instagramie.


"Kocham Cię kawał czasu"- Daniel 

"Ostatnio zjadłem tak dużo kurczaka, że moje cycki zrobiły się duże"

"Pyszny kebab"

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Daniel na instagramie.


"Chcę abyś wiedziała, że jestem tu dla Ciebie"-James

"Wielu ludzi uważa siebie za sfrustrowanych z życiem ponieważ skupiają swoją uwagę na jednym aspekcie, zapominając o innych"

"Relationship goal(coś typu wygrany związek) kiedy będę starszy"


Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Mój dziadek"


"Pieprzyć pieprzoną pandę Ty psie- Skip"- Beau 

"Dzień dobry ode mnie i Hamleta"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Próbując dostać się pomiędzy dwoma długimi nogami"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Przyjaciele"-Chelsey na Twitterze

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Sarah Stalker dorwała Luke'a i Kianę!

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz